14. 3. 2014

Diy - šperkovnice a další...

Ciao,
dneska vám sem dám tutorial na šperkovnici. Udělala jsem tu šperkovnici sama, ale na jiných stránkách najdete beztak něco podobného ;)

Takže pokud chcete šperkovnici, nebo aspoň nějakou krabičku na uskladnění věciček a nechce se vám kupovat předražená šperkovnice - stačí si ji vyrobit ;)
Budete potřebovat krabici, nějakou ozdobnou, ale stačí i od bot (potom si ji můžete polepit nebo jinak vyzdobit), nůžky (ostrý), lepidlo (normální, ale lepší by bylo tekutý), tvrdý papír, časopis a látku, metr nebo pravítko.

Z tvrdého papíru si vystřihneme proužky - tak 5 cm, jak budete chtít. Ale musíte si změřit výšku a délku krabice. Proužky oblepíme obrázkama z časopisu (nebo si je jinak vyzdobte), aby jste tam neměli šedý  papír. Proužky potom nalepíme příčně do krabice. Nařízneme je a do vzniklých mezer dáme další proužky, aby vám vznikla mřížka. Můžete tam mít mezer kolik chcete (do nich si pak roztřídíte náušnice, náramky atd.). Potom si můžete mezery něčím vycpat (nějakou pěknou látkou nebo co vás napadne). Do jedné jsem taky poskládala látku tak, aby se do ní mohly dávat prstýnky. Krabici si můžete vyzdobit jak chcete a tadá, máte šperkovnici. Mně akorát ta krabice smrděla po lepidlu, tak jsem ji nechala přes noc vyvětrat. ;)
Samozřejmě to není nic světoborného, ale jako náhrada to sloužit může ;)


                           
Nějaké to foto ;)
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
A tady máte ještě nějaký diy obrázky ;)

To se mi hrozně líbí, ale chtělo by to nějaký botky, který není škoda zničit a navíc, když se vám to nepodaří, tak to nebude vadit. ;)


To je hrozně hezký, asi si to zkusím :))


Boží, vypadá to super :))
Kejt

15 komentářů:

  1. Šperkovnice je rozkošné...tleskám! ;-) Určitě se nechám inspirovat a zkusím nějaké to tvoření ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. krásná šperkovnice! :) a ten zipový náramek vypadá taky moc dobře! Přidala jsem si tě do circles (petra lorietta), můžeš si mě také přidat, udělalo by mi to velkou radost :) děkuji!

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Už dlouho jsem si chtěla udělat nějakou šperkovničku, ještě pár šperků a už jí opravdu budu muset zřídit :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé tipy!! nejvíc mě zaujaly ty balerínky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělé DIY :). Ty balerínky jsou skvělé :3. Ale já moc takovýhle styl nenosím :).
    Adele ▲. z blogu http://onlyperfect.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ty balerínky jsou supr.<3 + šperkovničku, bych si taky měla vyrobit.:)
    Zvu tě ke mně na giveaway.:)

    OdpovědětVymazat
  7. Wow!! Ty balerínky a náramek jsou dokonalé!!

    OdpovědětVymazat
  8. Ta šperkovnice vypadá vážně skvěle ;) konec konců všechny návody vypadaj dokonale:)

    OdpovědětVymazat
  9. tak tie balerínky sú skvelé!

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý nápad s tou šperkovnicí :) Mě se vždycky ty řetízky a naramky splantají dohromady :D
    Zvu tě na nás blog ;)
    http://kissofbeautylovers.blogspot.cz/2013/04/jersey-dress.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  11. Super blog! Skvělý nápad:)

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
  12. To je skvělý nápad!:) A hrozně se mi líbí ten náramek!:)

    OdpovědětVymazat