9. 4. 2013

Nádherné bytosti

 Dneska budu psát o filmu Nádherné bytosti (Beautiful creatures), který byl uveden do českých kin v únoru tohoto roku. Předlohou pro film je stejnojmenná kniha (kterou jsem četla a moc se mi líbila).     Hlávním hrdinou příběhu je Eathan Wate, který žije v naprostém zapadákově Gatlinu. Zdá se, že nový školní rok začne úplně normálně, ale potom se doslechne, že do školy přišla neteř městského podivína Macona Ravenwooda Lena. Lena vypadá jinak než ostatní dívky v Gatlinu a Eathana okamžitě zaujme, zvlášť když se ve třídě rozbije okno a všechna obvinění padají na Lenu. Eathan se s ní začne bavit a pomalu zjišťuje, že Lena je Zaklínač, a že v den jejích 16 narozenin si jí vyvolí buď světlo nebo tma. A aby toho nebylo málo, zjístí, že Lena je prokletá a její matka je nejtemnější zaklínačka všech dob.
     Film se mi moc líbil i když si je u knížky představuju jinak, než ve filmu. Oba to ale zahráli pěkně a navíc vtipně (obzvlášť Eathan). Taky se mi líbila Lenina matka Sarafine, kterou si zahrála Emma Thopson a Lenina sestřenka Ridley.
     Takže vám to hrozně moc doporučuju. :)

Las_chicas_que_dominaran_este_ano_625003564_714x1000_large

Miluju ty šaty :)
 
397466_534819873205996_1985756087_n_large

3 komentáře:

  1. Knížky mám moc ráda, ale z filmu jsem měla smíšené pocity, asi proto, že jsem si všechno představovala jinak(ale tak je to vždycky). Knížky jsem přečetla na jeden nádech, na film jsem byla natěšená a nakonec jsem byla jen zklamaná :D

    OdpovědětVymazat
  2. Je to neskutočne dobrý film, aj keď kniha sa mi moc nepáčila :) Oplatí sa to pozrieť :)

    OdpovědětVymazat