20. 5. 2013

Paris

Bonne journée ( to by mělo být francouzsky dobrý den )
Tohle je první článek v rubrice CESTOVÁNÍ. Cestování miluju a už jsem toho viděla celkem hodně
a doufám že ještě uvidím :D Teda alespoň na prázdniny toho mám naplánováno dost.

První místo/město o kterém napíšu bude PAŘÍŽ. Vrátila jsem se z ní před několika dny a ještě teď mě bolí nohy z toho capkání po památkách :D Ale každopádně to bylo super. Úžasné obchody, kluci, uličky...
Jelikož tohle měl být spíš poznávací zájezd než nakupovací, tak jsem si toho moc nekoupila ale pár věciček mám :D  Teď napíšu něco o Paříži obecně. Je to hlavní město Francie a žije zde asi 2 a půl milionu obyvatel. Je to jedno z nejnavštěvovanějších měst na svět a říká s o něm, že je to město lásky. A to taky platí, protože na každém rohu vidíte nějaký zamilovaný páreček :) Je tam taky spousta starých a vzácných památek. Nejznámější je třeba Eifelovka, Sacré-Coeur, katedrála Notre Dame nebo třeba muzeum Louvre, ve kterém  je slavný obraz Mona Lisa. Mě se teda osobně Mona Lisa moc nelíbí a nechápu proč je tak slavná :) připadá mi to jako normální obraz nebo spíš jako zelená skvrna  na které je něco mezi klukem a holkou, ale je pravda že má svoje kouzlo :)
 I když jsou všechny ty věci  svým způsobem neuvěřitelné, nejvíc mě zaujaly ty naprosto boží obchody. Měly tam snad ty nejkrásnější výlohy, jaké jsem kdy viděla !!! V jednom odchodě s parfémama měli ve výloze takový kytičky a na nich byly ty voňavky a vypadalo to naprosto úžasně !!:D
Jelikož jsem s sebou měla svoji milovanou zrcadlovku, nafotila jsem asi milion fotek :D  Ale přidám jich sem  jenom pár, protože se mi nějak špatně  a šíleně dlouho nahrávají fotky.  A co vy, byli jste taky v Paříži nebo se tam teprve chystáte? A pokud jste tam byli, tak jak se vám tam líbilo ?? Mě teda první návštěva hodně zklamala, ale teď na potřetí jsem byla z Paříže nadšená....

                                                                Vespa <3
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

        Pokud jste viděli film Amelie z Montmartru, tak tohle je místo kde Amelie pracovala :)



                            Těhle kolotočů je v Paříži  spousta a jsou hrozně roztomilý


Vchod na Eifelovku. Byla tam neskutečně dlouhá fronta a čekali jsme 2 hodiny :)


                                                      Ti lidí jsou jako mravenečci :D


No a tenhle víkend jsem byla v Praze. Byla jsem tam na mistrovství Čr ve stepu. Kdyby někdo nevěděl co je to step, tak je to takový to šoupání a dupání nohama v takových botkách, který mají ze spoda železný podkovy :) Konalo se to v Lucerně u Václaváku. Bylo tam šíleně moc lidí, ale bylo to super :) Taky jsme se šli trochu projít a v New yorkru jsem si koupila takový ty pásy pod vykrojený trička. Už hrozně dlouho jsem je chtěla a v tom balíčku byly 2 pásošprndy, jedna růžová a druhá černá. Jinak se nám na mistrovství celkem dařilo a vystoupení se mi taky docela povedlo :) A jak jste trávili víkend vy ??

Bett

12 komentářů:

  1. Taky bych se tam jednou chtěla podívat.. ^^
    krása:)

    OdpovědětVymazat
  2. jó Francie má nejoblíbenější země :)
    moc zajímavý blog :) Budu ráda když se mrkneš ke mě a popřípadě budeš i sledovat (ráda budu sledovat zpět)
    http://turquoise-bow-of-cosmetics.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou nádherný fotky! ..Chci jich vidět víc a proto jsem se stala pravidelnou čtenářkou! :-) ..Krásný článek! :-)

    http://handbagforladies.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Paříž jsem viděla několikrát a už ho vidět nemusím, nepatří zrovna mezi mé oblíbené :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný fotky, taky bych chtěla do Paříže. Ta fronta..ano mravenečci:DD:) P.H.

    OdpovědětVymazat
  6. Paríž Paríž Parííííž! <3
    A Montmartre, ahhh.
    Z vrchu Eiffelovky sme pľuvali žuvky. Všetky dopadli na tú istú budovu a potom sme pľuli len chrchlance, ale tie sa rozprskli. :D
    A Vespa, jéé! made me dream about the dark red one, aww. :3

    OdpovědětVymazat
  7. Milujem Paríž! <3 Bola som tam raz a keby sa dalo balím kufre aj teraz!

    OdpovědětVymazat
  8. Paříž je asi moje neoblíbenější město hned po New Yorku. :)

    Style Without Limits

    OdpovědětVymazat
  9. krasne fotky :) miluji pariz :) urcite se ti bude libit muj posledni post :)

    blog she.is.the.one

    shop mignon mignon

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to ti závidím, strašne by som sa tam chcela ísť pozrieť :) Krásne fotky :)

    OdpovědětVymazat
  11. pařííííž! krásné fotky O:)

    OdpovědětVymazat
  12. V Paříži jsem byla asi před pěti lety, ale nějak mě to neuchvátilo, tak jedu letos na podzim znovu a snad změním názor:)

    OdpovědětVymazat