23. 6. 2013

Chorvatsko

Dobrdan,
ehm..chci říct Ahoj :) Jsem zpátky! Byla jsem ještě se sestrou na Mořském koníkovi s pojišťovnou a po třech týdnech jsem se vrátila. Pobyt jsem strávila v Chorvatsku na ostrově Hvar. Tak nějak už mi začaly prázdniny a já si to užívala. Na druhou stranu jsem ráda, že jsem zpět ve svém domečku a milovaném Brně. Samozřejmě i po tomhle (úúžasném) blogu se mi stýskalo. A abych vám trochu přiblížila, kde jsem si to tak užívala, dám vám sem pár těch fotek.


Trošku přes ulepený okýnko v letadle, ale ten výhled je fakt k neuvěření :)
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more


Z hlavního areálu jsme chodili na výlety do malého městečka Vrbosky.

Jo, mám opravdu hodně (jako hoodně) fotek lodí, tuhle mám ale nejradši.


Moje vysněné autíčko. I'm a panda.





Mám vyfoceno asi milion malých uliček (protože malý uličky já fakt žeru!).
Ale tahle je jedna z těch nejhezčích :)


Pláž byla oblázková nebo se chodilo na tyhle ''skály''.






Večerní Hvar :3


Ostrov Brač. Zamířili jsme na známou pláž BOL.



Vysluněná pláž. Krásně průhledné moře a čisté malé kamínky :)


Hvar je ostrov levandule. Samozřejmě, že jako suvenýry jsme dovezly proslulé levandulové pytlíčky (těch není nikdy dost!).


Nejlepší :)


Já :))



Areál, kde jsme bydleli :)

Jestli někdo Mořského koníka znáte, napište do komentářů. Jestli ne, moc doporučuji. Dá se to zařídit přes VZP ;) Chorvatsko je hezké, ale na mou milovanou Itálii prostě nemá. I když kokosou zmrzlinu jsem si tam fakt zamilovala ;)

Kejt

8 komentářů:

  1. Já jsem s Mořským koníkem byla asi před 4 lety v Řecku :) Moc jsem si to tam užila, ale byla jsem moc malá na to, abych tam něco vyfotila, protože jsem tam neměla ani mobil :D

    OdpovědětVymazat
  2. to muselo být super, už se taky do Chorvatska moc těším :)
    Ale letadlem jsem ještě nikdy neletěla :D

    OdpovědětVymazat
  3. naaadherne fotky, hneď by som ušla niekam do tepla.:)))

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, ráda bych Tě pozvala na svůj blog, kde začínám minirubriku o cestování. Jelikož budou prázdniny (snad i s počasím), tak třeba u mě najdeš tip, kam se vydat a snad i nějakou radu, kterou jinde nenajdeš a doufám, že se Ti u mě bude líbit :-).

    OdpovědětVymazat
  5. krásné fotky!! :) a ta pláž..ummm ♥ hned bych tam jela:)

    OdpovědětVymazat
  6. Chorvátsko milujem, bola som tam už asi päťkrat :) tie uličky sú najlepšie.. večerné prechádzky po plazi, ich hudba, všetko

    OdpovědětVymazat