15. 6. 2013

New in

Ciao! Omlouvám se, že jsem dlouho nic nepřidala. Neměla jsem ani maličkatou chvilku času, protože jsem se musela učit. No dobře, občas jsem sice čas měla, ale lenost a nepořádnost jsou moje nejhlavnější vlastnosti, ale za to já nemůžu. Za to můžou moji rodičové. A taky mě naštval Blogger, protože se mi odstranily 2 články !!!!!!!!!! Dneska bych vám chtěla ukázat pár věciček co jsem si o víkendu koupila. Násilím (skoro) jsem donutila mamku k tomu, aby se mnou šla do Vaňkovky. Mají tam docela hezký věci a já jsem si nutně něco potřebovala koupit. No to víte, když je někdo shopaholic, tak to vážně potřebuje. Zjistila jsem, že jsem si koupila děsně nefotogenický oblečení!! Nebo ho spíš neumím fotit. Takže se moc omlouvám za otřesnou kvalitu fotek. Je to foceno večer a taky to tak vypadá. Proto jich přidává jenom pár :)

http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more


 1- Šaty- New Yorker, stály asi 200 ve slevě a jsou hrozně pěkný.
 2- Tričko- taky je z New Yorkru a je na něm napsaný Meow :)
 3- Další šaty- nemůžu si vzpomenout jak se ten obchod jmenuje, ale mají tam docela pěkný věci. Hrozně se mi ty šaty líbí a je to asi nejbarevnější věc co mám, protože většina mých věcí je černých. A byla na na ně padesáti procentní sleva takže jsem je musela mít :)
4- Kratásky- jsou úplně obyč, ale jsou hrozně příjemný, protože jsou z takovýho toho teplákovýho materiálu. Jsou z háemka a stály asi 200.
5- Kraťásky no.2- ty se mi stráááášně líbí !!!! byly docela dost drahý, ale já mám všechny šortky ze slev takže jedny drahý nevadí :)



1,2- jsou to takový gelový placičky na nohy. Když si to dáte do bot, tak by vás pak neměly bolet nožky a protože docela hodně cestuju, tak by se mi to mohlo hodit. Měli to ve výprodeji, takže to stálo asi 40 korun.
3,4- Tužka na oči a lesk na rty- to jsem dostala zadarmo k tomu, že jsem si koupila 4 věci od essence. Hahahahaha, to ale umím nakupovat !!!
6 až 9- laky na nehty- nedávno jsem si stěžovala, že nemám žádný laky. No teď už to rozhodně říct nemůžu, protože už nevím kam je mám dát :D
10- prostě šampon :)
11- ombré barva !!!! JOJO, podlehla jsem davovému šílenství s ombré a taky si ho udělala !!
12- úplně nejlepší kartáč na foukání vlasu !!

5 komentářů:

  1. Já chci to tričko meow! :D Nevíš náhodou, jestli mají i jiné barvy? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Promin ale nevím :) myslím si, že asi nene ale nejsem si jistá :)

      Vymazat
    2. nevadí, dojdu se hned v pondělí kouknout :)

      Vymazat
  2. Ty jsi z Brna? Brno zbožnuju! :D Jinak hadříky vypadají skvěle!! :) A fotogenický jsou! :)

    OdpovědětVymazat