6. 7. 2013

Enjoy summer holiday like me


Taky si užíváte prázdniny jako já? To doufám! Zatím uběhl jenom první týden, ale řekla bych, že se všichni máme na co těšit. Já pojedu do Prahy a potom do Luhačovic. Už se těším! A abych vám ukázala mé kouzelné (bohužel ne doopravdy kouzelné, protože se mi z Bradavic ještě neozvali) prázdniny, přidám vám sem pár (hahah, prej pár) fotek.

Když Skittles, tak jen ten velkej pytel :)
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
Nejlepčí kakaíčko s malýma marshmellounkama :3 Jen škoda, že u nás 
neprodávají takový ty dopravdový pidi marshmellouny jak mají vždycky v těch
americkej filmech.
 
Heheh, těstoviny s tuňákem a Bonduelle :) Já vím, že to zatím vypadá, že nedělám nic jinýho než jím, ale tak to (ehmehm) není. 
Můj nový notebooček ( a vzadu můj plyšššáček).
 
Moje milovaná nástěnka s Chuckem (vrr).
Balím k babče :)
 
Give me love a Fireflies od Eda Sheerana (nejlepčí) :))
Moje maličkost. Byly jsme si s Téjou zaskejtovat ( to je fuk že se to tak nepíše). Ehe a ne, že bysme to uměly ;)
Jahůdky s Tatrou, cukrem a šušenkou.
 
Na zámku v Blansku, kde jsme u babičky je taková krásná úzká uička.
 Jmenuje se Růžová (ne, že by byla růžová, ale podle růží). 
 Pro milovníky PLL (-A) upekla moje sestřička Téja.
Infinity.

Ješte jsme byly na filmu Velký Gatsby. Je to úplně boží, i když docela smutný. 
Ale je jasný, že Leo zase zazářil. Jinak jste si asi všimli, že mám ráda závorky, ale když já si nemůžu pomoct je tam nedávat. No tak doufám, že si prázdniny užíváte stejně tak dobře jako já! :)

Kejt


14 komentářů:

  1. pekný random,skate by som chcela skúsiť niekedy,ale vraj je to dosť ťažké

    OdpovědětVymazat
  2. Nad Bradavicemi jsem se musela pousmát:))Na to kakao se chystám už x let, ale vždycky když si hodím do košíku marshmallows, tak to nakonec vyměním za něco jiného:D Mimochodem supr kalhoty,děravý jsou nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  3. mňaaam hladná som :D :D a chuck <3

    OdpovědětVymazat
  4. Křečka je mi líto. Ten náš je taky syrský :))

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky! Mňam samé dobroty! Hlavne tie ?pizzove?slimáčiky vyzerajú veľmi chutne. Mohla by som ťa poprosiť o recept???
    A uži si prázdniny!!!
    http://nalensworld.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Taky by už to chtělo nový ntb :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Skittles nejlepší :)

    GiveAway:
    http://withthecharm.blogspot.cz/2013/07/prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Éďa Sheeran nejlepší :) Fajn fotky jsou takové prázdninové a uvolněné :)

    OdpovědětVymazat
  9. mnaaam Skittles! to je moja mania!

    Inak pozývam ťa k sebe na moju Summer Giveaway o taštičku plnú darčekov. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  10. super :-)
    nechceš se navzájem sledovat přes gmail? :-)

    thevoguebyme.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Mám chuť na salát, bože, ten tvůj vypadá dokonale :O
    A pizza šneci jsou výborný :)

    OdpovědětVymazat