24. 7. 2013

Espaňol!!

Ahoj, ahoj, ahoj. Hádejte kde jsem byla? To je hrozně těžká otázka, že? Ve Španělsku, jak jinak :) Před pár dny jsem se vrátila a můžu říct, že jsem ráda, že jsem doma. Ne, že by se mi tam nelíbilo, to právě naopak, ale bylo to hroooozně náročný a vyčerpávající. Spali jsme totiž skoro každou noc jinde a museli jsme přetahovat všechny kufry a tak... v tu chvíli jsem si asi poprvé v životě vyčítala, že jsem si vzala tolik oblečení. Byli jsme tam skoro 2 týdny a projeli jsme všechny známý města a místa. Nejvíc se mi líbilo asi takový maličkatý přímořský městečko Penískola ( tak se to ASI čte) kde byly úzký uličky a výhled na moře a 9 kilometrová pláž!!! Ale my jsme se nekoupali, protože noc předtím asi ve 2 se autobus rozhodl, že už se mu dál nechce a rozbil se. Čekali jsme u takový zakouřený hospody 7 hodin!!! A potom pro nás přijel náhradní a jeli jsme dál :) Byli jsme vážně asi všude. V Barceloně, v Madridu, Toledu, Granadě, Cordobě, Seville, Zaragoze... Byli jsme taky v Anglii. Nedělám si srandu, byli jsme ve Španělsku v Anglii. Schválně jestli to někdo chápe :D ve Španělsku je totiž kousek skály a ten patří Anglii. No prostě ta skála se jmenuje Gibraltar a je to tam božííí!! Je tam vidět do Afriky a žijou tam takový malý opičky a ty vlezou až do auta a jsou hrozně roztomilý. Prej i někomu něco ukradly z tašky!! Tak přidávám pár fotek.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more




                                                                Stadion v Barceloně



                                              Dole bylo 43 stupňů a v horách se lyžovalo :D



                                                                     
 Naušničky!!


                         
Viděli jste někdy číču s modrejma očima ?? Já jsem ji tady viděla poprvé :)






                                                            




 Afriká!!!!!

                            
                                                             
 9 kilometrová pláž !!!!








Bett

7 komentářů:

  1. Krásné fotky! :) Do Španělska bych jednou chtěla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jednou se tam taky pojedu podívat a tečka :D krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já ti zááávidím,do Španělska moc moc chci.
    Ta opička :D

    OdpovědětVymazat
  4. Španělsko je moc pěkné, hlavně oblast Andalusie :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Muselo to tam byť čarovné :) ja som takto cestovala po Mexiku, každý deň v inom veľkomeste, málospánku a veľa zážitkov. Absolvovala som to dokonca 2×, raz ako 15ročná a raz ako 18ročná :) fotky sú nádherné

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, Španělsko je úžasná země:-).
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat