20. 7. 2013

Let's DIY!

Čaute :) Nudíte se? Nemáte doma co dělat? Tak si něco vyrobte! Já to tak dělám (skoro furt). A abyste měli nějakou tu inspiraci, tak vám ukážu co jsem za poslední dobu vytvořila (spíš snažila se, aby to vypadalo aspoň trochu dobře). Zítra se má Bett vrátit ze Španělska, takže vám určitě ukáže fotky a pak sem možná přidáme nějaký společný článek, protože příští týden budeme víc spolu (roztomilé, BFF :3). A pak společně jedeme na tábor. Ale dost, odbíhám od tématu. Takže jdeme na to :)

http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

Ty prstýnky jsem vyráběla dneska (asi dvě hodiny v kuse). Stačí si koupit drátek a můžete začít. Měl by to být právě drátek na výrobu šperků. Tenhle je dost měkkej, ale to nevadí, zase se s ním dobře pracuje. Můžete vyrábět i s tenčím, ale mně přijde, že takhle je to hezčí.

 Taková malinká vlnka. Není to klasicky až dolů na prst, ale nahoru ;)
 Mašličkyy! Miluju je vyrábět, je to snadný a rychlý :)
Nechtělo se mi dělat návod (yep, im lazy), ale na téhle stránce jsem ho našla ;) -> Bow
 A nakonec čelenka. Chtěla jsem nějakou s kytičkama, tak jsem si ji vyrobila. Koupila jsem si klasickou černou čelenku a vyrobila kytičky. Taddáá.

Vím, žádná sláva, ale co už :) Ještě pár random fotek.

 Ňamka z Ikei :3
 Panda z Ikei a mamky postel :)
 Objevily jsme The Candy Store a tohle je ten nejlepčí čaj :) 
Mamka si koupila, když už u nás není ten Starbucks.
Nejlepší jídlo na světě! (až po špagetách, pizze a lasaních (nevím jak se to píše)).

Tak snad jste se pobavili :) Jestli máte na blogu taky nějaký DIY článek, napište odkaz, ráda se inspiruju :) A znovu děkujeme za komentáře, i když to není žádnej rekord (ale my vás žereem), jste úúžasní :) Jinak všimli jste si, že už dělám i závorky v závorkách? (je to se mnou špatný)

Kejt

22 komentářů:

  1. super. do Candy store chodím taky, miluji Arizona čaj granátové jablko, krom teda jiných věcí z obchodu :D jo jo Starbucks v Brně by bodl

    OdpovědětVymazat
  2. to love je super :3
    tinyinworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. ten infinity prsten jsem si taky vyrobila, akorát ne kroužek na prst není z drátku, ale z řetízku. Z drátku mám jen tu ležatou osmičku. ♥
    Ty tvoje prstýnky jsou perfektní, včetně té vlnky na konec prstu. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. to je fakt nádherný! musím zkusit:)) ráda si vyrábím náramky a náušnice sama:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jee závidím,já když už mě chytne tvořivá,zjistím,že na to doma nemám věci a vykašlu se na to:D A ten starbucks,yum!

    OdpovědětVymazat
  6. Ta čelenka je skvělá! Jsi šikovná :-)

    VELKÁ giveway

    OdpovědětVymazat
  7. Aspoň jeden z tých prstienkov určite skúsim.

    OdpovědětVymazat
  8. a kde si kúpila tak skvelý a pevný drôt, ak sa smiem spýtať? :).
    inak, fotky sú super a prstienky sa vydarili! už dlho sa chcem do takých pustiť!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  9. ty prstýnky jsou moc roztomilý :D
    a do candy storu se chci jít taky podívat, ale nějak se k tomu furt nemám :D:D

    OdpovědětVymazat
  10. Jejda! To je úplně super nápad. Až se budu hodně nudit, určitě se na to vrhnu také! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jééj, to je zlaté ! :)

    GiveAway with Oasap.com !! → http://blog-de-la-licorne.blogspot.sk/2013/07/oasap-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  12. veľmi pekné :°)
    Pozývam ťa na moju letnú giveaway :°)
    http://mylittle-shelter.blogspot.sk/2013/07/summer-giveaway_22.html

    OdpovědětVymazat
  13. Jéé, ty jsi ale šikulka, mně se nejvíc líbila ta čelenka! :)

    OdpovědětVymazat
  14. ten love prsteň, máš môj obdiv. a panda, ňuňuňu.:)

    OdpovědětVymazat
  15. Ja vyrábam stále čosi :) kupujem iba ak sa to nedá vyrobiť :-D super veci a ten čaj arizona by som chcela. U nás je len v malých pet fľašiach

    OdpovědětVymazat
  16. Tie prstene sú krásne! :)

    http://mylifeisdarkparadise.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  17. Ty prstynky jsou skvele! Znam jednu stranku, kde prodavaji podobne veci za nehorazne penize. Pritom, kdyz se do toho clovek pusti, tak to nemusi spatne dopadnout :)

    OdpovědětVymazat
  18. tie prstienky sú peknee veľmi:)

    OdpovědětVymazat
  19. ty prstýnky jsou moc hezké, nejtaději mám ty, které se dávají do horní půlky prstu. :)

    http://studyinviolet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat