27. 7. 2013

My News

Ahojte :) Jak se máte? My dobře. Zítra všechny tři odjíždíme na tábor, takže nebudou články :(
Zrovna jsem shlídla film Panna nebo orel (Easy A). Viděli jste to někdy? Je to o holce Olive, která díky lži o svém panenství začne být oblíbená. Začne taky nosit červené A, jako v knize Šarlatové písmeno. No nakonec to skončí dobře :D Hraje tam spousta známých herců :)

Taky jsem se už asi po třetí dívala na film Ladíme (Pitch Perfect). Je to muzikál o a cappelách...Viděli jste to? Mě se to líbilo docela dost. PRý to připomíná Glee, ale já se na Glee nedívám tak těžko říct :)

Názor na tyto filmy? Znáte nějaký jiný pěkný filmy? Ráda uvítám nový nápady :)

:)
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more


 
Závěrečná scéna :)
 
Bellas 

Pitch Perfect 
Nej hlášky :)

Tess

7 komentářů:

  1. Tieto dva filmy fakt môžem, FAT AMY zabíjala celý film :) :)
    Easy A je tiež mega, Emmu môžem ;)Užite si v tábore :*

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jeden film neznám a težko ti nějaký poradím, protože na filmy zrovna nějak extra moc nekoukám :D Ale mám ráda třeba film Ďábel nosí Pradu a nebo Velký táta :)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda vy se máte, užijte si to :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pitch Perfect je skvělý film! <3

    . . .
    Dreamer Clara^^
    http://dreamersuniverse.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat