14. 7. 2013

Relax, enjoy it...

Wohoo. Jsme zpátky. Měli jste se? My jo. Strávily jsme čtyři dny v Luhačovicích v hotelu Radun. Nejradši bych ten hotel vychválila až do nebes (prostě hodně, hodně, hodněě). Má čtyři hvězdičky a mají tam neskutečně dobrý jídlo, čtyři chody. Byly jsme taky na masáži, kosmetice a v solné jeskyni. Prostě sto procent relax. Nebojte, samozřejmě se s vámi podělíme o své zážitky a to pomocí fotek :) (to jste nečekali, co? haha) Jo a mám ombre :3 A ségra má vepředu zesvětlený prameny :) Taky jsem si koupila takový to chlupatý na nehty, je to celkem šunt, ale je to fluffy :3

 Chlupaté nehtíky. Ty chlupy (to zní dobřee) jsou od Essence a byly ve slevě za 29 Kč. Jenže pod vodou se to otentovalo a nechtějte vědět, jak to vypadá teď (to myslím vážně). 
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

 Ňuníkatá postel, byla tam ještě přistýlka.
Boží vzorečky, co jsme dostaly.
 Moje nová milovaná kapsička na penízky (to jest peněženka). 
Tess a její nové šatičky (že je moje dvojčátko krásné?).
Já a nová sukýnka (ještě z Prahy)..Že se vám chce smát? (mně jo, a jak)
 Začíná mi chutnat Tonic.
 Antiprdle :3
Byla tam taková výstava budek. Šli jste parkem a mohli jste je hledat. Bylo jich děsně moc a já fotila všechny až na jednu fakt hnusnou. Tak tohle je několik těch, co se mi líbily nejvíc (kdyžtak si to rozklikněte).
To byl ptáček, který byl před budkama, podle něho jste ty budky našli. Nám ale spíš připomínal unicorna.
 Hlavní promenáda.
 Nealko Mojito :3
 Pizza Caprese a Quattro Formaggi :)

Tak to jest vše. Líbily se vám?
Dívali jste se včera na Rain Mana? A máte rádi Toma Cruise? (my mooc)
 A mooc děkujeme za všechny komentáře, děláte nám radost!
Kejt


9 komentářů:

  1. pekné fotky :)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :)

    http://bonieblue.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. ¨Luhačovice jsou fajn. Dlouho jsem tam nebyla.. :3 Ten hotel vypadá fakt luxusně a nejvíc chlupatý nehty :D ale slyším a vidím to prvně :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jůů, taky bych se do Luhačovic podívala, já tam byla snad když mi bylo 5 :D
    Musela sis to tam užít, parádní fotky :) a nealko mojito bych si dala, zbožnuju ho :D (možná i víc než alko:D)

    OdpovědětVymazat
  4. pekné fotky :) to mijito by som si dala hneď a tu pizzu tiež :DD V Luhačoviciach som ešte nebola ale ďakujem za typ, možno sa tam raz pojdem pozrieť :)

    Pozývam ťa na GIVEAWAY na mojom blogu :) Budem veľmi rada ak sa zapojíš :) http://bibischw.blogspot.sk/2013/06/giveaway-1.html

    OdpovědětVymazat
  5. zaujimave :) ako to pojde odlakovať? :D

    OdpovědětVymazat