17. 7. 2013

The great Leo

Ahojte :)
Rozhodla jsem se napsat něco o filmu Velký Gatsby (The Great Gatsby), který jsem vidělá v kině. Vypravěčem je Nick Carraway (Tobey Maguire - Spiderman), který se léčí z alkoholismu. Utápí se ve smutku a vzpomíná na svého starého přítele Gatsbyho. Nechce o něm ale mluvit, a tak mu doktor doporučí, aby o něm psal. Nick tedy začne a před diváky se postupně odkrývá život Nicka, potom co se přistěhoval do New Yorku v roce 1922, kdy šlo hlavně o večírky a pití. Nick bydlí v malém domečku, hned vedle obrovského domu záhadného pana Gatsbyho. Nicka zaujme jak samotný Gatsby, tak i to, že se Gatsby znal s Nickovou vdanou sestřenicí Daisy a je do ní zamilovaný.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

Film se mi hrozně líbil. Herecké obsazení je úžasné a ještě lepší je hudba, která doprovází večírky (a že jich tam nebylo málo). V kině ta hudba byla hodně nahlas, takže jste fakt měli pocit, jako by jste tam byli.
Leo a jeho růžový oblek :)
The Great Gatsby | via Tumblr
Gatsby a Daisy ♥
Ty šaty ♥♥♥
ZsaZsa Bellagio: Glamorous Life
Boží písnička od Fergie :) Pak ještě Young and Beautiful od Lany Del Rey

Viděli jste ten film? Líbil? Jestli ne, chcete ho vidět? Máte rádi Lea diCapria?

Tess

6 komentářů:

  1. To mě tenhle film vůbec neláká. Ani trailer se mi nelíbil a ten by měl nabídnout to nejlepší..navíc nesnáším Carey,takže..se tomu snažím vyhnout obloukem!:D

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle film je podle mě jeden z nejlepších za tenhle rok. Perfektní herci, soundtrack i kostými. A Lea samozřejmě ráda mám a to dost. Hlavně v Prokletém ostrově a Počátku byl super!

    OdpovědětVymazat
  3. ten film by som chcela hrozne vidieť!!! a ten soundtrack je úžasny! :D ani som nevedela že všetky tie super pesničky sú odtiaľ :D

    OdpovědětVymazat
  4. kdyby na kostymech nepracovala jedna z nejlepsich, tak film je ubohy, stejne jako knizka, kterou jsem precetla jen nasilu :)))

    blog she.is.the.one

    OdpovědětVymazat
  5. film sem zatím ještě neviděla, ale plánuju to :) ale ta písnička je super :)

    OdpovědětVymazat
  6. film som ešte nevidela ale teraz si ho určite kuknem :)

    Bola by som rada, keby si navštívila môj blog. Môžeš sa stať i mojou followerkou, čo by som sa veľmi potešila :)

    http://bonieblue.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat