10. 7. 2013

Travel the world...or just go to the Prag

Ahojte všichni. Jak si užíváte svobodu? Kde jste už všude byli? My jsme včera se ségrou, mamkou a její kámoškou byly v Praze. Prošly jsme si většinu památek (Karlův most, Petřín, Zrcadlový bludiště, Václavák...apod.). Navíc jsme objevily úúžasnej Vintage obchůdek. :) A samozřejmě jsme se podívaly na Pařížskou. Fakt bych tam chtěla jednout jít s tím, že si můžu dovolit něco víc, než se jen koukat do výlohy. :D No dávám sem pár fotek, nějaký kdyžtak pak přidá ségra :)

 Co by to bylo za výlet bez Starbucks?

http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
 Malinovka v restauraci U dvou koček :)
 Pražská Eiffelovka aneb Petřín
 Číča má hlad :)
 Taková potvůrka jménem Crazy Honza :D
 Božíí autíčko ♥
 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 Moje nové šatičky (z Vintage fashion)
Kejt má zase sukýnku :D

Až na ty poslední 2 fotky to všechno fotila Kejt :)

Kdy jste byli naposled v Praze vy? Znáte ten obchůdek? Kam plánujete jet? 

Tess

8 komentářů:

  1. Jee ten obchůdek by mě vážně zajímal,ten vintage!:)

    OdpovědětVymazat
  2. v Praze bydlim, takze jsem tam skoro porad :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiši :D boží fotky :D

    PS: U mě na blogu je vyhlášení Giveaway do které ses taky zapojila :) Tak se běž podívat, jestli se zrovna na tebe neusmálo štěstí :)

    http://lpsvip.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné. Prahu miluju a proto sem tam tak třikrát týdně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni tak to bych taky chtěla :D Musí to být supr :)

      Vymazat
  5. Božská Praha<3 škoda že já se do Prahy můžu podívat tak jednou ročně..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tam byla teprve po 3 takže taky žádná sláva :( :)

      Vymazat
  6. Praha stojí za to i na jeden den :-)

    OdpovědětVymazat