3. 8. 2013

Aztec girls

Woo. Jsme zpátky a s námi je tu i další článek. Tábor, ze kterého jsme se právě vrátily byl zaměřený na hru Bang (určitě znáte, karetní hra) a na Western, indiány a kovboje. Jednu noc jsme spaly i pod širákem. Stavěly jsme si stan a dopadlo to suprově! (což znamená, že byl nejkřivější ze všech) Stavěly jsme ho ale poprvé, tak se nám nesmějte (klidně smějte, my se smějem do teď). Týden mimo město jsme si užily, i když jsme dost utahaný, protože jsme na zádech až do Brna (tábor byl u Olomouce) táhly velký (jako fakt Velký) baťohy. Mně ale ještě zbyly síly na to, abych vám našla pár super fotek a outfitů na indiánské téma. Aztécký vzor určitě znáte, je všude a my ho milujeme. Stačí se podívat na tyhle fotky a propadnete lásce! (proč český slova vždycky zní líp v angličtině? -> fall in love)


http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

Tak co? Už máte novou lásku? Tenhle styl prostě miluju a dá se kombinovat skoro se vším :) Vím, dneska článek nic moc, ale před pár hodinama jsme dojely a já ani nemám žádný random fotky nebo něco. Určitě se ale můžete těšit :)

  Kejt

11 komentářů:

  1. Já na stanování nejsem,stačilo mi to jednou:D Jinak na aztécký vzory vůbec nejsem,ale tyhle se mi zrovna líbí)

    OdpovědětVymazat
  2. jééé, hned bych vyrazila stanovat, hrát společenské hry, povídat strašidelné historky, grilovat.... :)


    P.S. Ráda bych tě pozvala na giveaway na mém blogu :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Love your blog :) Followed :)
    Please follow me back

    www.dede-moda.blogspot.com

    www.facebook.com/dedemodablog

    OdpovědětVymazat
  4. Je to pěkný styl :) nejvíc se mi líbí ty kraťásky 1. :)

    OdpovědětVymazat
  5. skvelý štýl.. a ten batoh milujem

    OdpovědětVymazat
  6. Ty aztécké batohy, to je něco pro mě :-) ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Ty aztécké vzory mě začínají dostávat :-)

    A taky bych tě ráda pozvala na moji giveaway: http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/2013/08/giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat