30. 8. 2013

New in

Hi! Tak a je to tady. Škola. Ani se mi nechce věřit jak rychle ty prázdniny utekly. Internet nám pořád nejede, takže se nemůžu moc rozepisovat. Včera jsme byla s babičkou ve Vídni a bylo to tam božíí!! Ráno jsme se šly podívat na obchody a odpoledne jsme jely do zoo :) Do těch obchodu jsme jít musely, protože babička říká, že když jedeme do Vídně, tak MUSÍME jít do obchodu :) No a já jsme tam jela s tím, že se chci nutně podívat do Forever 21. Byla jsem tam poprvé a už chápu co na tom obchodě všichni vidí :3 Je to tam krásný. Mají tam úžasný oblečení a doplňky a všechno!! Babičce se to tam taky líbilo a tak mi řekla, že si můžu něco koupit. Tak jsem si pár věcí koupila a mám z nich děsnou radost :) největší radost mám asi z batůžku do školy. Ten jsem VÁŽNĚ potřebovala. Den předtím jsem si ještě koupila botky na podzim. Já jsem si je vlastně nekoupila, ale vyměnila za jedny rozbitý. Jsou na docela vysokým klínku, ale chodí se v nich docela dobře. Sice jsem z nich po půl hodině nošení měla puchýře, ale dá se to vydržet. Dneska jsem ještě byla s kámoškou ve Vaňovce a tam jsem si koupila pudr od Rimmelu-Stay Matte. Má ho hodně lidí, takže jsem ho chtěla taky zkusit a měli ho zrovna ve slevě.
Tak si užívejte poslední dva dny volna a mějte se fajn :)                                                             -Bett


     Tuhle knížku jsem si koupila dneska ve slevě v knihkupectví. Chtěla jsem zkusit něco novýho a taky jestli to je lepší než film.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

                        Teprve jsem to začala číst, ale vypadá to dobře.

                           Baťužek!!!!! :3 Jenom je trochu nefotogenickej :)




Mašličku bych si vyrobila i sama, ale mě se hrozně líbily ta mini hrotíky :) A je taky z Forever21.

Naušničky  a Forever21 !! :)

Forever21 :)



Boty z CCC, na nohách ale vypadají líp. Snad se v nich nezabiju. Na podpadkách mi to zrovna moc nejde :D



Vypadá docela dobře tak uvidím :) Máte ho taky ??

4 komentáře:

  1. Tu knížku ti závidím,taky bych si ji ráda přečetla. Ty boty vypadají senzačně!

    OdpovědětVymazat
  2. Tie veci sú nádherné :) a ten batoh :O úplne najkrajší :) kde si ho zohnala? :O
    http://www.dominikababnicova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. ten batoh je závideniahodný <3

    OdpovědětVymazat