21. 9. 2013

No. Not today.

Protože jsem u babičky a (inteligentně) jsem si nevzala foťák ani kabel k mobilu, tak nemám snad žádný fotky. Mám jenom flešku, na  které jsou docela starý fotky. Ale já šikulka jsem přece jen něco vyhrabala. Takže dneska to bude menší mixík plus malá recenze :) Jinak bych se měla učit chemii. Ale tak hrozně se mi nechce. Fuj.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
 Když jsem měla čerstvý ombre :)
Bude to taková pidi recenze. Hlavně teda na značku Balea (no jenom na značku Balea, hehe).
Deodorant s kokosovu vůní jsem si zamilovala. Kupovala jsem si ho několikrát po sobě, ale pak jsem přešla k jinému od Balea. Fakt hrozně pěkně voní. Mňam. Výdrž teda nevím, ale za tu vůni to stojí. :)
Tělové mléko, taky s vůní kokosu je snad ještě lepčí. Vlastně je to s vůní kokosu a ještě nějakou kytkou. (to zní divně) A ne, není to vanilka, jak to na tom obalu vypadá. Voní to jako moře. Hydratace nic moc, ale třeba po sprše ráno se to hodí. :)
Sprchový šampón s vůní jablíček je k nezaplacení. Teď už ho taky nepoužívám, ale vydržel mi dlouho. Doporučuju!
A čistící pleťová voda za to taky stojí! S vůní limetek. A opravdu funguje. Odstraní nečistoty a máte takovou svěží pleť. Palec nahoru. :)
Všechny tyhle výrobky nebyly drahé a jsou super, takže vám můžu všechno doporučit.
Užijte si volný čas a odpočiňte si. Taky bych si odpočala, ale ta chemie na mě kouká (jakože, koukej se učit, já tě vidím).
Kejt

12 komentářů:

  1. Super random! To ombré tvým vlasům moc sluší a Baleu mám celkově moc ráda! Mají levný věci a ta kvalita je prostě skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pekné fotky. Baleu mám veľmi rada, len posledná pleťová vodu, ktorú som si kúpila z tej značky nebola veľmi dobrá. Škoda, že som tento článok nevidela skôr. :)
    Nechcela by si vzájomné sledovanie našich blogov? Môj je fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. když jedu k babičce, tak si nikdy nic neberu, ale možná i naschvál... ten únik od reality mě baví)) plus si s hrnkem kakaa a zásobou křížovek docela vystačím)

    PS: Balea je skvělá, levná, voňavá a hezká :D
    PPS: dík za všechny milý komentáře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, taky si skoro nic neberu :) nemá zaco :)

      Vymazat
  4. Tie prvé dve fotky ma úúplne dostali.krása :)

    OdpovědětVymazat
  5. pěkné fotky :) taky nesnáším chemii a vždycky se mi nechce se jí učit :DD
    nejvonavější balea <3

    OdpovědětVymazat
  6. Vďaka za sledovanie, už aj ja sledujem. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahooj :-)
    Zvu tě ke mě na GIVEAWAY: http://callmeketrin.blogspot.cz/2013/09/zarijova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Ta první fotka..Hunger Games, že?:) úžasná knížka i film:)

    OdpovědětVymazat
  9. ach Hry o Život :3 úplne najlepšia kniha,film a aj fotka :) ..fakt pekná :)

    Beperfectissimple

    OdpovědětVymazat