29. 9. 2013

Things I ♥ - September

Dneska bych vám ráda ukázala pár věcí, které jsem si za měsíc Září nejvíc oblíbila a ráda bych vám je doporučila.

 Tělový sprej od H&M už máme doma asi od jara, ale hrozně mi to voní a tak ho poslední dobou používám hodně :) 

http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

Hrozně mě bavilo si zdobit sešity, takže když se na ně ve škole podívám, hned mám lepší náladu :) Zkuste to taky!

Wohoo! Mám novej mobil, takže pomalu nedělám nic jinýho, než že jsem na wifi. Stáhla jsem si taky aplikaci H&M, takže se můžu kdykoli kouknout co mají novýho. A sluchátka nesmí chybět :3
Tuhle čepičku mám úplně novou, mám ji asi tak dvě hodiny, ale hrozně jsem se do ní zamilovala. Takže ji sem prostě musím dát. Je z H&M. Jezevec forever ♥
Tuhle svíčku už jsem chtěla docela dlouho a konečně jsem si ji koupila. Je z Nanu Nana a stála 90 Kč. A voní úplně úúžasně, musím k ní pořád čmuchat. Jako fakt. Furt.
A nakonec moje malá podzimní výzdoba. Prostě miluju podzim!
A co vy? Jaké je vaše nejoblíbenější období?

 

Plus ještě moje oblíbená písnička za měsíc. Je od Zendayi. Rocky z Shake it up. 
Ta písnička je boží a líbí se mi, jak Zendaya ve videu tančí.

Znáte písničku? Co na ni říkáte? A co vaši oblíbenci za měsíc? 
Co byste chtěli za článek?

A MOC DĚKUJEME ZA STÁLÉ PŘIBÝVAJÍCÍ ČTENÁŘE!!!

Kejt



13 komentářů:

  1. krásné veci! :) a skvelý mobil :)

    http://just-close-eyes-and-start-dream.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee to sú úžasné veci :) tiež keď som dostala S3 tak som na wifi bola skoro stále :) nejakú dobrú sviečku by som si tiež mala kúpiť :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud chceš stejnou kvalitu jako yankee candle, za menší cenu, kup si village candle:) je uplně stejná, stejně vyráběně sklo, knoty a poctivá výroba.. teď v pátek jsem si koupila creamy vanilla (tumbler střední) za 370 korun:) a voní nádherně, jsem spokojená:)

    OdpovědětVymazat
  4. čepice je dokonalá, já jsem si včera koupila podobnou, jenomže s lištičkou :)) také jsem si jí hned zamilovala ..
    http://turquoise-bow-of-cosmetics.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. milujem voňavé sviečku, ktoré z nepochopiteľných dôvodov stoja zakaždým viac, ako by podľa mňa mali a zaslúžili si :D inak jeseň neznášam, je hnusne skôr, ako by malo byť, pravidelne zmoknem po ceste zo školy a... jeseň je na nič. a pesníčka sa mi nepáči, ale to preto, že to vôbec ale vôbec nie je môj štýl, na to je málo divná :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tá čapica nemá chybu. :D
    BTW: Pekný nový dizajn :)

    OdpovědětVymazat
  7. Voňavé sviečky sú mojou slabosťou a ten telový sprej z H&M som tiež chcela ale už ho nemali :/
    L a - S i s s i

    OdpovědětVymazat
  8. Máš naozaj krásny mobil!!! :D Čo by som za neho dala :)

    OdpovědětVymazat
  9. Úplně nevyhovuje, k povinné četbě se stejně dokopat nemůžu a radši zkouším předělávat blogísek a podobně. Ještě kolik toho budu pak muset dopisovat a doučovat se, to bude zajímavý :D


    Ten sešit je roztomilý!^^ A ta čepice je prostě úžasná <3

    OdpovědětVymazat
  10. Olá!!!, Deus te abençoe boa noite, amiga amei o seu blog post maravilhoso,SUCESSO AMIGA,
    já estou te seguindo aguardo retribuição.
    Blog: http://arrasandonobatomvermelho.blogspot.com.br
    Canal de youtube: http://www.youtube.com/NekitaReis

    OdpovědětVymazat
  11. Tak ta ciapka je aka rozkosna. ;)

    OdpovědětVymazat