9. 10. 2013

Fall New In

Ciao! Jakpak se máte ?? Už se těšíte na podzimní prázdnniy ? Já děsně !!! Asi pojedu s bubu do Vídně a taky možná budu spát na Halloweena u Kejt a Tess a budem se dívat na horory a tak :)
Taky máte tak rádi podzim ?? Já ho přímo miluju :3 Je to moje nejoblíbenější roční období, protože už začíná být zima, ale zase ne taková, aby jste mrzli a taky je všude barevný listí a všude je klid :) Nejradši mám ty dny, kdy nemám žádný kroužky ani učení a můžu vlézt do postele a číst si nebo se koukat na filmy. Vždycky si zapálím všechny svíčky co mám a uvařím si kakao, čaj nebo coffee. Nejlepčí je to když není nikdo doma a je všude ticho. Ticho sice většinou nebývá, protože moji milovaní pejsci neustále štěkají, štěkají a štěkají, ale i tak to stojí za to  :) Už se pomalu blíží dvojka Hunger games a halloweenskej díl Pretty little liars !!!! Už se nemůžu dočkat !!
Dneska vám ukážu, co jsem si za poslední dobu koupila. Jsou to hlavně věci z Říma a pár věcí ( vlastně 2), které jsem si koupila normálně v Brně. 
Mějte se fajově :)
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more       Tyhle botky mi babička koupila v Římě a jsou  děsně pěkný :) Budu je ale nosit asi až na jaře, protože si         je nechci zničit a taky proto, že je dostanu jakoby až k svátku v listopadu :)

        Mají takovou tu vyvýšenou podrážku, takže se v nich dobře chodí a taky jsem o pár centimetrů vyšší

      Tuhle svíčku nemám sice novou, ale až teď jsem ji vyhrabala ze šuplíku. Mamka mi ji kdysi dávno dala k           svátku. Naprosto úúžasně voní a provoní celý pokojíček :)



 Tyhle pásošprny jsou z Brandy Melville !! Joooo byla jsem tam v Římě !! Bylo to tam krásný akorát trochu drahý  :)
                 Tohle tričko s Marilyn je taky z Brandy Melville a mám z něho asi největší radost :) :*
    Asi z toho moc nejde poznat co to je, ale líp mi to nešlo vyfotit. Je to puntíkovaná sukýnka z H&M a je                     taky moc pěkná. Je z takovýho zvláštního materiálu a sama se jakoby vlní :)
                                        Tohle tričko je taky super a je taky z Brandy Melville



                                  Tenhle náramek je taky z Brandy Melville a je krásnej :)


               Doufám že se vám tenhle článek líbil a děkujeme za všechny komentář a čtenáře :*

                                                                                                                                  Bett




7 komentářů:

  1. Páni !:) Moc krásné věci. Ty tenisky jsou užasné!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Topánky sú úžasné a páči sa mi aj náramok :)

    just-followyourdreams.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekné veci. Náramok je krásny. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Ty botasky jsou dokonalé, moc hezké věcičky :)
    http://studyinviolet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. tá sukňa je úplne nádherná ! :) ..a tie topánky sú tak isto skvelé :) ...

    Beperfectissimple

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné novinky. Tu svíčku mám a vážně voní dokonale. A babička má skvělý vkus ;-).
    Vivi ♥

    OdpovědětVymazat
  7. boty sú úžasné! vyzerajú veľmi pohodlne

    lapkindressbox.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat