13. 10. 2013

Home is where you can look and feel ugly and enjoy it

Všichni asi nejvíc trávíte svůj čas doma ve svém pokojíčku. Já taky, a tak jsem se rozhodla, že udělám menší prohlídku mým pokojíčkem a dám sem hlavně fotky takových jako vychytávek, které si můžete pořídit/vyrobit i vy! Dřív jsme měly se ségrou jeden pokoj dohromady, ale teď už ne. (Stejně za ní furt lezu otravovat:)) Co vaše pokoje? Líbí se vám, nebo chcete něco změnit?

 
Moje nástěnka ♥ Myslím, že z Ikea
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
 Tohle mám na stole. Je to průhledná fólie (taky z Ikea). Mám totiž hrozně poškrábaný stůl a tak. Jinak úplně nahoře je naše třídní fotka, pak pár obrázků s HP, unicorn♥, Snoopy a pár dalších...
(Jinak ta fólie je super a hrozně doporučuju. Můžete si pod ni dám obrázky, fotky, prostě cokoli :)
 
 Na tomhle obrázku to moc nejde poznat, ale je to takový stojánek s rybou. :D Původně se do toho měly dávat fotky, ale já si to upravila a mám z toho věšáček na šperky. Jinak to stojí na mé ručně oblepené krabičce od sušenek, ve které mám náramky.
 Kousek z mé knihovničky. Hunger Games, Harry Potter a Roztomilé malé lhářky (PLL), navíc i knížka Malý bílý koníček ♥ Miluju
 Tohle se mi hrozně líbí, jsou to vysačky od oblečení a já si je dala na zrdcadlo. Jinak to modrý co nejde vidět je kartička s objednáním ke kadeřníkovi. Jdu tam zítra a už se nemůžu dočkat, protože fakt potřebuju ostříhat :)
 Moje úchylka na deníčky no...haha. Tady ty čtyři jsou asi nejhezčí co mám. ♥
 Ten žlutý je nejnovější a ještě v něm nic není, ale hrozně se mi líbí :)
 Paris ♥ (Opět Ikea)
 Lapač snů made by Kate :) Dneska jsem ho dostala a už ho miluju ♥
Můj největší poklad...který se očividně nechtěl fotit :) Moje morčátko Nella ♥ (Musím ji jít vyčistit)

Tess

9 komentářů:

  1. ja by som si izbu chcela prerobiť na niečo plne jednoduché, pretože akonáhle mám v izbe veľa vecí, tak mám neskutočný bordel, hahah :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi sa mi páči obraz s Eiffelovkou :-) ja by som si chcela zmeniť izbu úplne celú, pretože som si nábytok vyberala asi pred 5 rokmi a teraz sa mi absolútne nepáči, tiež nejaké doplnky a rada by som si premaľovala izbu z ružovej na nejakú lepšiu farbu :-). Takže úprav by sa našlo dosť.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásna izba a na tej nástenke Pandicorn :3

    OdpovědětVymazat
  4. Ja by som chcela izbu úplne prerobiť, lenže v dohľadnej dobe bude možné akurát tak vymaľovať :/

    OdpovědětVymazat
  5. úplne zlaťunké morča :3 milujem morčatá :)))

    OdpovědětVymazat
  6. so cool! maybe we can follow each other? let me know! <3 http://exality.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Nadpis/motto je fakt dokonalé :-))

    OdpovědětVymazat