3. 10. 2013

I don't have BFFs. I have sisters...

Ahoj, ahoj, ahoj ! Jak se všichni máte ? Taky přežíváte od víkendu k víkendu ?
Docela dlouho jsem nepsala žádnej článek, protože jsem byla v Římě. Bylo to tam naprosto božííí :3 Mám pár nových věcí, takže se těšte na další článek. Ukázala bych vám je už teď, ale už je tma, takže by z fotek nic nebylo. Inteligentně jsem si nevzala foťák, takže fotky z Říma nebudou :( Je mi to docela líto, protože to tam bylo fakt krásný, ale řekla jsem si, že mě to přinutí tam jet znovu a všechno si to nafotit :) Pamatujete na nedávný článek s outfity ?? Asi budeme něco takovýho dělat každý úterý, protože máme všechny tři čas, hooodě jsem se u toho nasmály a bavilo nás to :) Dneska přidám pár fotek ze "zákulisí" focení :) A taky pár starších fotek :) Děsně děkujem za 50 prav. čtenářů !!!!!!! Hrozně moc to pro nás znamená :* Můžete se těšit na vánoční GA !!


Asi největší problém mi dělalo nasadit si správně čepici :) Tess se po chvilce došla trpělivost a šla mi ji nasadit sama :)
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more


                                                            Můj pejsek No.1 - Arabela
                                       
Můj pejsek No.2- Kvído

                                                                   Moje BFF dvojčátka :*
                               
                                 

                                                                       No comment ! :)

                                                                            Infinity <3
                                                                          Liščí čepička :)



                                                                         Blue eyes team ! :*

                                                                      Ptačí miminko :3


                                                                                       Bett

8 komentářů:

  1. je krásne ako máte všetky modré oči :) super fotky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt že jo, ty oči jsou drsné, fakt díky nim vypadáte jako sestry :D a super fotky :)

      Vymazat
  2. Jak někdo někam může jet bez fotáku? A zrovna do Říma? :D Fakt škoda..Jinak super fotky:))

    OdpovědětVymazat
  3. Taky nechápu, jak někdo může jet někam bez foťáku, já ho tahám všude sebou :D
    A ty modré oči, to je moc pěkné!

    OdpovědětVymazat
  4. uz len nadpis hovori za vsetko ,)))

    OdpovědětVymazat
  5. aj ja chcem modré oči dajte mi :D

    OdpovědětVymazat
  6. Stašne pekný blog♥Kukni môj bola by som rada keby si sa pridala k lokalite? http://kazdonenny.blogspot.sk/2013/12/jesenny-tag.html#comment-form

    OdpovědětVymazat