11. 10. 2013

I have a boyfriend. Oh no, wait. That's a fridge. I have a fridge.

Jídlo. Jídlo je skoro nejdůležitější částí mého života. Jídlo je náš život. A zvlášť to dobré. Myslím, že nadpis článku hovoří za vše. Chtěla jsem vám ukázat, jaké svačiny si dělám do školy. Třeba bych vás mohla inspirovat. Klidně napište do komentářů, jaké svačiny si děláte do školy vy!
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
Krabičku mám úplně novou, je z obchodu Action, nevím jestli někdo znáte. Udělala jsem si mix ovoce, oříšků (podle kámoše křeččí žrádlo) a koláč od babičky. Plus jsem měla sendvič. Vím, že je toho docela dost, ale já to sním (nenažranec) a navíc v pondělí máme do půl paté.
V úterý jsem měla zase ovoce, Disko sušenky (jedla bych je pořád jsou děsně dobrý. hrozně. moc.) a chleba s žervé (no víte co myslím).
Ovoce, borůvkový jogurt s mascarpone (ňam) a polystyren (rýžový kolečka nebo tak něco).
Opět ovoce (nojó), opět Disko (♥) a musli. :)
Hádejte co? Ovocé, jogurtík (nejepčí na světě!) a Bebe :)
Jinak jestli si chcete dělat i obědy do školy nebo něco na ten způsob, mrkněte třeba na Youtube - Bethany Mota má o tom super video. ;)


Doufám, že se vám článek líbil, a že se inspirujete. Fotky jsem dala do menšího formátu, protože jsou v blbé kvalitě (promiňte, promiňte). Napište do komentářů jak jste na tom se svačinami vy a děkujeme za komentáře i čtenáře! ♥
 
Kejt

9 komentářů:

  1. celkom dobrý článok :)

    andrea-magazine.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Hneď by som si niečo z toho dala. Inak- super názov článku. :D
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. U mňa je to väčšinou klasika: celozrnný chlieb, maslo, šunka a nejaká tá zelenina. Poprípade si k tomu pridám nejaké ovocie alebo niečo sladké. Ale ako tak pozerám na tvoje desiatky, asi by som sa mala inšpirovať ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkný článek, já takovou barevnou svačinku nemám. většinou rutina - rohlík, chleba nebo bulka s nějakým salámem a k tomu jablko nebo nějakou sladkost:D

    OdpovědětVymazat
  5. Podla mna si toho teda vobec nenosis vela, ja to mam v podstate rovnako, tiez nejake to ovocie, oriesky, jogurty. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkná inspirace. Líbí se mi to že si dáváš hodně ovoce.

    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam, všetko vyzerá tak super určite niečo vyskúšam
    http://sashenageletova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělá inspirace, sbíhají se mi sliny takto v noci :D A ta krabička je super, tu si musím pořídit! :)

    OdpovědětVymazat