15. 10. 2013

Let my wish come true...

Ciao! Jak se všichni máte?? "Užíváte" si  školy?? Já teda rozhodně ne!!! Nejradši bych tam vůbec nechodila.
Dneska jsme natáčely naše outfity, takže se můžete těšit na čupr video :) Kejt už na něm pracuje. Já bych ho upravovat nemohla, protože bych ho buď vymazala, nebo by skončilo hodně, hodně a hodně špatně :) Ona je ale šikulka, takže to určitě zvládne :)
Dneska bych vám chtěla ukázat pár věcí, které nutně potřebuju. No, já je zase tak nutně nepotřebuju, ale prostě bych je chtěla :) Jsou to hlavně věci na zimu a na podzim.
 1- Svetříků a mikin není nikdy dost. Chtěla bych si pořídit nějakou se zvířátkem :)
 2- Klobouček chci už děsně dlouho, ale moc mi nesluší :) Tenhle je naprosto božíí :)
 3- Hrozně bych chtěla nějaký výrazný náhrdelník. Dokáže oživit celý outfit a  vypadá prostě dobře :)
 4- Bundu bych ale vážně potřebovala. Mám jenom kabát a v tom mi bývá zima. Nějaká taková s kožíškem  by se mi líbila.
 5- Potom bych si chtěla koupit obyč tmavší džíny, protože žádný nemám :)
 6- Boty potřebuju asi nejvíc. Do těchto jsem se zamilovala na první pohled :)
 7- Černé šaty- ty prostě chci :)
 8- Naušnice- nosím pořád jenom perličky, takže by to chtělo změnu :)
 9- Něco na Halloween nesmí chybět ! :)
 10- Černá sukýnka- sice už doma jednu mám, ale ta mi nějak moc nesedí. Dá se nosit pořád i v zimě, takže  tu si plánuju určitě koupit :)

               Doufám že se vám článek líbila a děkujeme za všechny komentáře a čtenáře :)
                                                                                                                      Bett

6 komentářů:

  1. takéto wishlisty pozerám moc rada :) pekné bundy (avšak skôr také "šušťákové" ak vieš aké myslím :D) majú v gate, ja som si tam nedávno jednu kúpila :) Džínsy by som chcela tiež avšak buď trochu svetlejšie alebo keď takét tmavé tak s dierami.

    http://just-followyourdreams.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Moooc krásné, miluji tyto wishlisty. Ty věci jsou roztomilé :)

    http://studyinviolet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Máš tam super věci! :)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. svetríkov nie je nikdy dosť :) budem rada pokiaľ sa zapojíš do giveaway o náramky šťastia http://fashion-paradis.blogspot.sk/2013/10/giveaway-o-naramky-stastia.html :)

    OdpovědětVymazat