7. 10. 2013

My creation

Ciao všichni :) Protože jsem článek nenapsala už včera a neuložila si ho do konceptů (ano můžu si za to sama) a dneska jsem se musela (musím) učit, nevyšel mi můj původní plán. Chtěla jsem nafotit svoji nástěnku (nově spravenou) a dát ji sem. No tak snad příště. Rozhodla jsem se sem místo toho dám pár koláží, které jsem vytvořila ve photofiltru z různých obrázků, snad se bude líbit. :)

Tohle je asi moje nejstarší koláž a asi se mi líbí nejvíc. Já totiž dost ulítávám na takovýhle textech :)
Jinak  MUGGLES známená mudlové (ti co neumí čarovat). Jojo jsem velkej fanoušek Harryho Pottera, ale co nadělám :)
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

 Tenhle mix je hlavně na rozveselení. (wohaaa ten mimoň♥) Hrozně se mi líbí ten horní ve prostřed (Smile today...) a pak ty schodečky s panáčkem :)

Tentokrát černobílá ♥ Ti pandové jsou podle mě k sežrání :3 

Tenhle obrázek jsem trochu odflákla, ale je tam mimoň (zase, já vím, ale nemůžu si pomoct) a těm já prostě neodolám ♥

Hehe ♥ (Zvrchu zleva dolů) Chuck Bass (Ed Westwick), Ed Sheeran♥(Miluju jeho songy), Josh Hutcherson (♥♥♥),  Joseph Gordon-Levitt (Počátek, Looper)♥, Heath Ledger (10 důvodů proč tě nenávidím) RIP♥:(, Rupert Grint a Tom Felton ♥♥♥

 Poslední dobou (Od prázdnin) jsem šilenec do mangy a anime a to obzvlášť do těchle tří. (Nevypadá to, že mě to v blízké době přejde) Od leva: Attack on titan (Shingeki no kyojin), Fairy Tail a Bleach.


Tak co líbilo? Jací jsou vaši oblíbení herci/zpěváci? Máte rádi anime/mangu?
Mějte se dobře a ještě jednou děkujeme všem co nás sledují nebo třeba jenom napíší komentář.♥♥♥
Tess

7 komentářů:

  1. Skvělý článek! Harry Potter je nejlepší,přece<3

    OdpovědětVymazat
  2. No jasné Harry Potter.. toho sa len tak nezbavím

    OdpovědětVymazat
  3. takove kolaze mam rada a jakekoliv motivujici hlasky :) takzue pro me super prispevek :)
    prijd se mrknout take ke me budu rada :))
    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  4. Moc povedené, tyto koláže má moc ráda :)

    http://studyinviolet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Veľmi pekne urobené :) hlavne ten prvý sa mi neskutočne páči :)
    L a - S i s s i

    OdpovědětVymazat