1. 10. 2013

Wishlist

Roar 
1. Jen tak abyste věděli, hrozně miluju trička s tygrama, vlkama a tak :) Už mám doma tři (teď mám zrovna jedno na sobě:)), ale žádný tílko takže asi budu dokupovat :)

2. Kožená bunda, aneb další moje láska. Zrovna jsem zdědila jednu černou po mamce takže jsem samozřejmě šíleně šťastná. Tady ta se mi dost líbí, ale stojí skoro 16 000 po slevě:) hehe

3. Kalhoty Michael Kors :) Náhodný výběr, ale očividně mám aspoň trochu vkus :) I když asi jak pro koho :) Jinak miluju kalhoty s těma kapsama na boku ♥

4. Tyhle ty boty jsem si prostě zamilovala (Mám podobný, ale musí do opravny:( )

5. Hehe...True...Jednoduchá taška s nápisem :) Prostě nej...

6. Hrozně ulítávám na náramkách, ale poslední dobou jich moc nemám, takže prostě POTŘEBUJU nějaký nový....:D

A co si přejete vy? Co máte novýho? Jak se vám líbí můj výběr? Máte rádi tu písničku Roar od Katy Perry?
Tess

9 komentářů:

  1. Určite by som chcela nejaké nové svetre :) Tie topánky sú nádherné :) naozaj máš vkus :)

    OdpovědětVymazat
  2. Koženka na obrázku je krásna, takú by som chcela. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tu písničku od Katy miluju :D a jinak se mi tvůj list přání líbí, hlavně to tričko! :) Já si přeju nějakou pěknou parku :)

    OdpovědětVymazat
  4. moc hezký seznam přání. Náramky? těch mám já zase příliš :D

    http://studyinviolet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. hezký seznam:) Ty boty jsou krásný taky bych nějaký chtěla:)

    OdpovědětVymazat
  6. Topánočky od Jeffrey Campbell by som brala, ked už hádžeš laťku tak vysoko s Michaelom Korsom! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Katy Perry mám celkově hodně ráda a písnička je skvělá:)
    Já mám v plánu si koupit akorát novou kruhovou šálu a zbytek budu muset ještě promyslet:)

    OdpovědětVymazat
  8. Naramky miluju, jsou to šperky, co nejvíc nosím hehe :D. Tričko je famozni, uplně super! :)) A tyhle tašky si vyrabim už sama, nikde neměli, co jsem chtěla :/ :D.

    OdpovědětVymazat