29. 11. 2013

All I want for Christmas is (give something to) you - Giveaway

Tadá! A je to tady. Konečně jsme si pro vás připravily giveaway. Jsme hrozně rády, že se náš blog aspoň trochu uchytil. Hrozně nás to baví, a protože vy jste ti co nás podporují, tak si taky zasloužíte odměnu. Děkujeme moc!

Budou dvě výhry!

1.
- reprodrozd (tohle není on, ten váš má příjít z ebay, ale ještě nepřišel) a není to špendlík, je to jenom odznáček
- prstýnek s lebkama (tady není moc vidět, promiňte)
- lak na nehty
- bonbony Wonka (z Candy Storu)
- vzorečky

2.
- rtěnka z Miss Sporty
- náušnice (taky nejde moc vidět, promiňte znovu), na kterých jsou ruce kostry
- první díl Upířích deníků
- Yankee Candle s vůní Vanilla Chai
- vzorečky
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more


PRAVIDLA
-vyberte si jednu z výher
- napsat do komentářů email
- napište nám odpověď na otázku: Co se vám nejvíc líbí na našem blogu? Jaký typ článků, design, způsob psaní...?
-vybereme dvě nejlepší odpovědi a vyhlásíme výherce
- platí pro ČR a pro Slovensko
- giveaway trvá do 18. 12. 2013
p.s. není povinné nás sledovat, ale jestli chcete, tak můžete
nejde nám totiž o to zvýšit si sledovanost, ale o to odměnit naše nejvěrnější čtenáře, kterým tímto moc a moc děkujeme ♥

My life  
Bett, Kejt a Tess

38 komentářů:

  1. Áá mrzí mě, že se nemůžu zúčastnit, když jsem v UK. Skvělé ceny! Klidně ten komentář smažte, jen jsem to chtěla napsat:D:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee jste zlaté! Asi by to šlo tak, že byste to poslaly na mou adresu v ČR a někdo z rodiny mi to poslal sem, nebo bych si to tam vyzvedla až tam pojedu (i když to má být až za rok:D). Protože do UK by to myslím, vyšlo moc draho. Kdyby náhodou. Zkusit to teda můžu, když jste tak hodné :))
    Nejvíc mě oslovila první cena :-)
    Váš blog se mi líbí proto - a bude to znít asi trochu zvláštně - že mezi kupou blogů o kosmetice nebo jen outfitech je váš blog něčím zvláštní, asi bych řekla, že má duši a nepůsobí povrchně, protože se nesnažíte jen čtenáři vecpat, co jste si koupily, měly na sobě a nazdar. Je takový osobnější. Třeba články s otázkami na Vás se mi hrozně líbí, nebo mě baví koukat na to, co jste vyfotily (fotokroužek se vyplácí!). A hlavně nemáte jednotvárné články, téma bývá pokaždé jiné, je vidět, že do blogu vkládáte hodně sebe. A možná je taky výhoda, že jste tři, nemáte články na jedno brdo a váš blog je výjimečný a nezapadá do žádné škatulky :))
    Netty.vanity@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi více ta první cena:))
    kajush.01@centrum.cz
    Mě se u Vás líbí spousta krásných fotek, na které se můžu koukat pořád a protože mám strašně ráda všechny DIY tak i tohle se mi tu moc líbí:) Jinak blog jako celek na mě působí moc dobře, je přehledný a dá se tu vše najít:)

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi balíček č. 2 - jsem sice strašně na sladké, ale hrozně mě láká ta svíčka :)
    Blog se mi moc líbí, působí přehledně, k článkům přidáváte krásné fotky a i oceňuji pěkný styl psaní...no a to, že jste 3, to je pro vás obrovské plus a do budoucna byste to mohli úžasně zúročit :)

    OdpovědětVymazat
  5. balíček číslo jedna!
    mne sa páči štýl písania! :)

    OdpovědětVymazat
  6. líbí se mi balíček č 2
    líbí se mi vánoční záhlaví
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. GFC: Julka Ďurčeková
    Email: julka.durcekova@gmail.com
    balíček č. 1
    Sk
    Keby som mala blog určite by som chcela aby vyzeral tak ako tvoj... Je proste jedinečný! :*

    OdpovědětVymazat
  8. Vybrala jsem si druhý balíček protože už strašně dlouho toužím po Yankee Candle a navíc si říkám, že když už se blíží čas vánoc aneb čas teplých dek a čajů, tak proč nezačít něco číst :)

    Na váš blog jsem narazila asi před třemi týdny a popravdě Vám chci pogratulovat. Nikdy jsem si neoblíbila blog tak rychle ale ten váš si u mě získal obdiv hned po pár dnech pročítání. Musím uznat, že všechny z vás máte pěkný styl (jak oblékání tak psaní článků) a ty fotky? Paráda :). Dneska se asi vrhnu na koláž obrázků na pozadí plochy a mám stažené už i pár vašich fotek, dobrá práce ;)
    GFC - Verů Ďurčová
    mail - verifash@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. :) WOW :)
    Ceny sú úžasné ^_^ ja by som brala balíček č. 1 :) lebo som maškrtník haha :D a nedá sa odolať cukríkom
    mail: andrea.zuravcikova@zoznam.sk

    Na blog som narazila už asi pred mesiacom, a páči sa mi tu všetko. Je to také otrepané že ha ha všetko dajte mi vyhrať, ale váš blog je úplne taký ako každý a predsa taký iný :) Máte dokonalý design a pritom je taký obyčajný, DIY a recenzie milujem :3 Gratulujem vám že ste sa takto rozrástli medzi nás kozmetické a módne maniačky ;) zaslúžite si to.

    OdpovědětVymazat
  10. Tak, sledujem ta aj tak, nie preto, že je GA, ale preto, že chcem, a preto, že na na Slovensku a Česku je málo fajn blogov a ja dávam šancu aj tým, ktorí sú na svojich začiatkoch..Rada čítam blogy, pretože sa nimi aj sama inšpirujem.. Unikátne ste aj v tom, že ste tri! Naozaj super, že to takto píšete..keď nemá nápad jedna, tak ho má druhá a potom môžete častejšie prispievať, a to je predsa to, čo my čitateľky chceme! Páčia sa mi aj outfity a všetko spojené s fashion. Držím Vám prsty, nech sa vytiahnete ešte vyššie, pretože existujú blogy, ktoré majú veľmi veľa čitateliek a obsahovo sú nudné a myslím, že si to niektoré ani nezaslúžia. Tak sa nestraťte! :)
    Ak by som mala možnosť vybrať si, tak by to bol jednoznačne druhý balíček.
    S pozdravom Sima.
    sima.slosarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Mňa viac oslovil balíček č.2 lebo chcem yankee candle. A vyhrať ju v kombinácii s mojim snom Effaclar je naozaj božská výhra. Blog poznám už možno mesiac a veľmi rada sa tu vraciam. Nebudem kecať omáčky o tom aký je perfektný, lebo sa kvôli výhre snaď nikomu do zadku pchať nebudem :) na každej veci osobe, sa vždy nájde niečo čo sa dá vylepšiť, opraviť... vy na to raz prídete, čo vám bude viac vyhovovať, aké písanie, záhlavia atď. Určite neprestanem blog navštevovať aj naďalej :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ceny jsou skvělé, ale nejvíce se mi líbí bombony /jo, jsem mlsoun/ a Yankee Candle s vůní Vanilla Chai.
    Blog jsem dříve neznala, ale jak jsem na něj přišla musím říct, že je překrásný. Hlavně se mi líbí teď ty Vánoční články. Miluju Vánoce a přesně takové články se mi líbí. Jo a ještě se mi moc líbí DIY na to jsem úchyl.
    mail: alisce3@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. víc se mi líbí 2.balíček:)
    Blog neznám dlouho, ale hned na první pohled se mi moc líbil. Líbí se mi jednoduchost designu, protože nemám ráda nic přeplácaného. Zároveň se mi moc líbí úprava a zpracování článků článků! Váš blog zkrátka dokazuje to, že v jednoduchosti je krása, jen tak dál!:)
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Super GA :)
    Víc se mi líbí asi 2. balíček (kvůli té svíčce- jsem svíčkofil :D)
    No a na vašem blogu se mi líbí design celého blogu a DIY články :)
    kaci.ticha@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. - Víc se mi líbí první balíček:)
    - kejty-photographer@email.cz
    - Líbí se mi design, protože se mi líbí víc jednoduché, než přeplácané:) Super je i způsob psaní, takže zkrátka Ideální blog!:)
    -vybereme dvě nejlepší odpovědi a vyhlásíme výherce

    OdpovědětVymazat
  16. Na vašom blogu sa mi najviac páčia diy hlavne ten s nástenkou je úžasný, určite dakedy vyskúšam :) a taktiež mám rada aj new in dodáva mi to inšpiráciu na to čo si kúpiť :)) Ale myslím že by ste mohli robiť viac fashion postov ale to je len môj subjektívny názor inak všetko super :)
    prvý balíček sa páči viacej hlavne kvôli mojej posadnutosti hunger games :D
    email: sexy_bowl@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  17. Líbí se mi design blogu,nejradši mám recenze,outfitya nákupy,takže takovými články by jste mě potešily :)

    druhý balíček-chci už dlouho vyzkoušet tuto značku svíček :)

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Mě se moc líbí ten druhý balíček
    Bohužel na váš blog jsem narazila nedávno, což je veliká škoda, protože se mi Váš blog strašně líbí. Není to typický blog, který je zahlcený outfity a všemožným, má to v sobě kouzlo. Máte strašně krásný design, takový zimní a Vánoční :) .. Taky se cení to, že jste tři. Většinou, když je více autorek blogu, tak se to rozpadne, že potom to zůstane na jednu nebo blog úplně smažou. Myslím, ale že vy určitě budete pokračovat dál, aspoň v tom doufám. A máte úplně fajné DIY návody.. Strašně ráda vytvářím a u vás je super inspirace. A taky máte super outfity
    Budu držet pěsti ať v blogování pokračujete dál a ať vám přibývá co nejvíce čtenářů, protože si to tento blog určitě zaslouží! :))
    No už vidím, že jsem se zase rozepsala no :D
    katerina.z.1998@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Tak co se mi líbí nejsvíc je DIY, ty já prostě miluji! A také to že máte blog trochu netradiční, jiný a moemntální design je také povedený. A obdivuji,. že i když je Vás víc umíte se dohodnout co a jak, pro ěm by to byl asi maličko problém, takže směkám holky a jen tak dál.
    jana.wertheimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Balíček č. 2 by mě potěšil mnohem více už kvůli svíčce, které miluji a byl by to i skvělý dárek, který bych mohla darovat kamarádce, to samé knížka - ráda čtu.

    Nejvíce se mi líbí články DIY, ty jsou rozhodně nejlepší! Dále mám ráda Room tour, takže určitě tyhle články by mě tu od vás potěšily nejvíce. Ale jinak mám ráda i recenze, různé názory a nápady. Obdivuji u vás to, že se dokážete na blogu dohodnout ;), někdy je to totiž dost o kompromisech. Design se mě zaujal, je nápaditý, originálý a ví, co říct ;). Jen tak dál s blogem, myslím, že budete mít úspěchy a úspěchy ;).

    Nechvatalova9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Musím sa priznať, že na tento blog som narazila len náhodou dnes po 1. krát :) Nemám ani času si blogy už prezerať kvôli náročnej škole ale zapojím sa do giveaway tak či tak :) snáď poteším :) Balíček 2 je super :)
    Mne sa na blogoch páči najviac takýto jednoduchý dizajn, s klasickým bielym pozadím alebo trebárs aj nejaké svetlučké pastelové nie je zlé a k tomu dobré záhlavie. Na tom by som možno trošku viac popracovala :)
    Ináč som si prešla zopár článkov a tie sú úplne super, plnohodnotný blog :) Oplatí sa určite prísť.
    Dávam follow a prajem krásny deň ;)
    angelity.blog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. Určite balíček2.pretože je tám sviečka a nieaká kozmetika,kornelia.labudova@gmail.com.1.Krát som na tvojom blogu a zdá sa mi veľmi krásny,budem ta sledovať a pravidelne okomentovávať.

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj mám váš blog rada pretože máte zaujmavé príspevky ktoré rada čítam :) a mne sa páčia obydva balíčky ale keď si musím vybrať tak asi ten druhý :) ale aj na prvom ma láka ta Wonka :D Follow mám :) dúfam že sa poštastí :3 email : karolinakristova9@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. ahojte baby ! páči sa mi balíček číslo 1 a ked som uvidela GA tak neváham , možno sa pošťastí na jednom s mojich oblubených blogov. mj email je n.princess@azet.sk .a páči sa mi váš dizajn a aké články robíte vždy rada čítam :) hlavne diy rubrika , ale mali by ste makať viac ! to vás nechcem ako dzdubavat ale na slovensku je moc málo blogov ktoré su kvalitne a tento vas sa mi moc paci lebo ste sikulky :) ale inak je to peckovy blog velka pochvala ..x xx

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj :)
    Mne se moc líbí vaše fotky (alespoň první dojem), protože abych pravdu řekla, a byla upřímná..jsem tu nejspíš poprvé.
    Vybrala bych si ten druhý balíček, jelikož jsem na deníkách úplně závislá :) a miluji rtěnky :)
    A rozhodla jsem se sledovat váš blog, pod jménem Lucy Enne.
    mail: luciath483@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. peta.turonova@seznam.cz
    balíček č.1
    mě se rozhodně líbí všechny vaše články, jste talentované a je vidět, že vás to moc baví a rozhodně baví i vaše čtenáře :) váš blog je velmi kvalitní a krásný a nejradši mám asi DIY články, jste prostě super holky! :)

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj, moc by mne potěšila výhra číslo 2.

    email : Krausova-sona@seznam.cz
    GFC : Laura Ditas

    Ahoj,

    váš blog se mi moc líbí. Víc hlav, víc nápadů. DIY články jsou moc pěkné a kreativní a také mne potěšilo, že tu máte hodně rubrik a co bych si chtěla pročíst jenom rozkliknu menu a mohu číst a pro více info rozkliknu dané téma :)
    Vzhled blogu je též moc pěkný. Jednoduchý, nepřeplácaný , přehledný.
    Držím palce, ať se Vám daří a píšete tak skvělě , jako dosud. Budu se opět těšit na nový článeček :)

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, výhra č. 2, to je něco pro mě :)
    e-mail: misa.adamkova@seznam.cz
    GFC: Michaela Adamkova

    Jen víc DIY článků, těch není nikdy dost ... já sama jsem takový "kutil", takže každý další blog, který mě dokáže inspirovat, ocením a musím sledovat .. jen tak dál :-)
    Hezké svátky a ať vám to pořád dobře píše.

    OdpovědětVymazat
  29. Keďže milujem sviečky značky Yankee Candle, tak sa mi páči výhra č.2 :)
    michaela.masarovicova@gmail.com

    Milujem Vianoce, takže najviac sa mi páčil článok "Christmas Wishes". Dizajn je celkom fajn, aj keď by som ho možno trošku zmenila, aby trocha viacej zaujal ľudí, ktorí sem prídu:) Aa tiež dávam like za DIY články

    OdpovědětVymazat
  30. páči sa mi balíček č. 2 :)
    lucinkabalintova@gmail.com
    Mne sa páči hlavne dizajn, je veľmi jednoduchý a prehľadný a taktiež články, ktoré dokážu inšpirovať :)

    OdpovědětVymazat
  31. Balíček č. 2
    lenka.durcekova@gmail.com
    Sledovateľom som zatiaľ len krátko, ale dizajn aj spôsob robenia článkov vyzerá byť fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  32. Líbí se mi první cena brož s reprodrozdem scháním už dlouhoo a udelala by mi obrovskou radost :)
    Celkově váš blog miluju, mám ráda DIY mnohokrat jsem je použila:) Jinak články a váš styyl :)
    m.drastikova@sezanm.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Blog se mi líbí - jednoduchý, přehledný design. Asi nejvíc mě baví DIY články :)
    Balíček byse mi líbil č.2, ale v tomhle nemám štěstí...
    Meil: petii.ez@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. Balíček č.2
    luciezakopalova@seznam.cz
    Co říct no? Mylsím že se moej odpověď mezi ostaními ztratí. Už nějakej ten týdne projíždím ruzný blogy a čím mě zaujal ten váš? Asi je blbé napsat skromností :D Ale ostatní, mnoho mít oblíbených blogerek pusobi tak nějak namyšleně, trošku nafoukaně a já to nemám ráda. Vy mi přijdete prostě jako krásné holky s úžasným stylem a jste prostě normální, milé holky :) Mám moc ráda vaše články DIY, ty jsou moje nejoblíbenější. Holky pokračujte v blogu dál! A tohle všechno nepíšu jen proto abych vyhrála ale doufám že vám to udělá radost, i když jsme jen jedna nicotná čtenářka :)

    OdpovědětVymazat
  35. ahojte.ja by som si prosila 1.baliček ( forevia hunger games)
    na vašom blogu sa mi páči najviac outfity, diy a filmové typy
    terka.holubova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Mám rada váš blog. Často naň chodím ( sorry, že nekomentujem) a veľmi sa mi páči, že fungujete ako trojka. Môj prvý blog som mala so sestrou a kamoškou a musím povedať, že o články sme sa bať nemuseli, vždy niekto prišiel s niečim, takže blog nestál a tu je to tak isto. Vždy mám čo si prečítať, či pozrieť. Taktiež sa mi páčia vaše fotky(BTW milujem tú liščiu čiapku ) ,cítiť z nich život. Tak veľa šťastia v ďalšiom blogovaní :*

    vybrala by som si druhý balíček
    emka.holubova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Vybrala by som si balíček číslo 1 :)
    s.palgutova@gmail.com
    Tak mne sa rozhodne najviac páči váš prístup ku čitateľom :) Nepotrebujete zháňať nových a nerobíte to kvôli tomu ale kvôli tomu aby ste nás odmenili :) A taktiež to, že blog vlastníte 3 dievčatá je fakt skvelé.. keď kamarátky majú jeden blog, je tu toho tým pádom viac :)

    OdpovědětVymazat