23. 11. 2013

Be who you want to be, not what others want to see

 ..
1. Líbí se ti tvé jméno nebo by ses raději jmenovala jinak?
Docela jo, mohla jsem dopadnout hůř :)
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

2. Máš nějakou přezdívku?
Veverka Terka, Alena (říká mi tak moje sestřička, nechápu proč:D), pak přezdívky co mi dává mamka :)
3. Jaké drobnosti Ti nejvíc lezou na nervy?
Asi když dělá někdo pořád něco dokola...

4. Co děláš, když jsi nervózní?
Občas si koušu nehty, ale snažím se toho nechat :)

5. Máš smysl pro humor?
To bych ani neřekla, ale občas ze mě vypadne něco docela vtipnýho :D

6. Jaká je tvá oblíbená vůně?
Vůně knížek, skořice  a kávy :)
9. Jaký je tvůj nejoblíbenější kousek v šatníku, kterého se nikdy nezbavíš?
Barevné proužkované tričko. Ani nevím proč, ale pořád se mi docela líbí

10. Která barva převažuje ve Tvém šatníku?
Modrá, černá a tmavě zelená

11. Jaká je tvá oblíbená část dne a proč?
Takový podvečer (babička tomu říká mezi psem a vlkem). Protože ještě není úplně tma, ale už nesvítí ani pořádně slunce a mě se to zdá takový kouzelný :)
Tak to je můj článek pr dnešek :) A jaké jsou vaše odpovědi? Viděli jste už Hunger Games 2? (My jdeme zítra:)) Už máte koupený dárky? Těšíte se na Vánoce? (Asi hloupá otázka, ale co:))
Tess

7 komentářů:

  1. Máme stejné oblíbené vůně! :-) (Mezi psem a vlkem,to je dobrý:D:D) Jinak na HG 2 se chystám a těším se, jsem zvědavá. Jinak na Vánoce se samozřejmě těším,ale dárky ještě nemám,ještě je čaas:D

    OdpovědětVymazat
  2. na Catching Fire se úplně těším,ještě nevím kdy půjdu,ale určitě půjdu!

    OdpovědětVymazat
  3. Dokonalej název ! :) jinak na Hunger Games 2 jdu také zítra :D
    turquoise bow

    OdpovědětVymazat
  4. Na HG2 sa chystám aj ja :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. skvělý tag, taky miluji podvečery <3

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám taky strašně ráda vůni knížek! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dárečky už mám skoro všechny a hunger games 2 jsem ještě neviděla :))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat