21. 11. 2013

Christmas wishes



Christmas city

Ahoj! Dneska bych vám chtěla ukázat věci, které bych si přála dostat k Vánocům. Mám Vánoce moc ráda, protože se vždycky sejdeme celá rodina a taky proto, že je všude spousta jídla :).Už se hrozně těším až budem zdobit stromeček, péct cukroví, nakupovat dárky a tak :) Taky se těšíte na Vánoce ?
´http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

Tumblr

První co bych si přála je žehlička na vlasy. Sice jednu už jednu doma mám, ale ta je dost stará a hrozně ničí vlasy.



Potom bych chtěla nějaké knížky. Pll 5 ještě nemám, takže bych tu bych určitě chtěla. Nedávno vyšla i 6, ale tu si asi nechám až na narozeniny :)

tap dance - Google Images

Nevím jestli to víte, ale chodím do stepu. A ke stepu jsou potřeba takový klapací boty. Ty co mám už jsou docela starý a odřený, takže bych potřebovala nový.


 Včera jsem si prohlížela eshopy a narazila jsem na tuhle božííí mikinu z Forever 21. Je hroozně krásna a je na ni Marilyn !!



Konečně jsem dostala nový mobil, takže bych na něj chtěla nějaký obal. Britskou vlajku sice moc nemusím, ale ten obal se mi docela líbí. A stojí 1 euro !!


💜 | via Tumblr
Jako další věc bych chtěla nějakou hezkou paletku očních stínů. Moc se nemaluju, takže bych chtěla nějakou přírodní a nevýraznou. Tahle od Sleek se mi hrozně líbí :)


..
Potom bych taky chtěla novou postel. Ta co mám je už rozbitá a moc se mi nelíbí. Docela špatně se v ní spí, protože je hrozně nízká a včera v noci jsem z ní spadla :) Naši mi ale novou postel koupit nechtějí, protože si myslí, že ta co mám mi stačí :) Asi ji nedostanu, ale přát si ji můžu. Už od mala si přeju takovou jednu postel z Ikea. Vypadá trochu jako pohovka, ale je to normální postel a navíc se dá rozložit, takže bych se mohla roztahovat :)

                    To by bylo asi všechno co bych si přála. Taky bych chtěla nějaké obleční, kosmetiku a tak, ale to se mi nechce vypisovat, protože se musím učit ( Fuj! Taky tak nesnášíte školu? Jako by to těm učitelům nestačilo mučit nás ve škole. Musí nám dát ještě hromadu domácích úkolů a testu!!).
Brzo vyhlásíme giveaway!! Taky se tak těšíte ??
Hope this will happen one day... :)

Už víte co by jste si přáli na vánoce? Stihli jste už nakoupit dárky ?
                                                                                                                               Bett
                                                   
                                                                                                   

9 komentářů:

  1. Áá miluju vánočně laděné články.:D Já jsem vánoční maniak, tak je pochopitelně miluju. Ta mikina je boží, do Forever 21 chodím, mají tam nej nej nejlepší věci! Jinak ta česká obálka a název PLL, hrůza:D

    OdpovědětVymazat
  2. Nevedela som, že ten obal na mobil môže byť taký lacný! :)

    OdpovědětVymazat
  3. na vánoce se těším moc :D
    pěkný seznam přání, ta mikina vypadá opravdu úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dárky mam koupené dávno hihi :) já si přeji jenom boty a koženou bundu bo křivak :) a jako hlavní zdravou rodinu

    OdpovědětVymazat
  5. Darčeky ešte nemám kúpené, vždy si všetko odkladám na poslednú chvíľu. :) Vianoce, zbožňujem hlavne atmosféru počas sviatkov. :) Nadovšetko milujem rozprávky na sviatky. Tie si nikdy nenechám újsť. :-D :)

    OdpovědětVymazat
  6. super článek :) Já už mám z poloviny nakoupeno :)
    turquoise bow

    OdpovědětVymazat
  7. Podla mna si si vybrala naozaj pekne veci. :) Inak ja Vianoce zboznujem, takze sa ich uz neviem dockat. :)

    OdpovědětVymazat
  8. já vánoce vůbec nemusím, nemám talent na kupování dárků:D

    OdpovědětVymazat
  9. super wishlist !! :) ani ja sa už neviem dočkať vianoc :) tá mikina s Marilyn je dokonalá ♥

    OdpovědětVymazat