17. 11. 2013

Cold weather, Hot chocolate and great movie

Nejspíš jste si už asi všichni všimli, že i pře to, že je teprve listopad, tak už panuje pomalu vánoční atmosféra :) No já se rozhodla taky se do téhle nálady dostat, takže vám sem napíšu pár vánočních filmů.
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

1. Malí Rošťáci
Nevím jestli to znáte, ale já mám tenhle film hrozně ráda :) Skoro celý film se odehrává na letišti a hlavními hrdiny je 6 dětí. Spencer a jeho mladší sestřička, Charlie, Donna a Grace, které se nemají zrovna v lásce a nakonec podivínský Timothy. Všichni zůstali trčet den před štědrým dnem na letišti a společně se snaží pomoct Spencerovi a sehnat dárek pro jeho sestru.
 
2. Grinch
Tenhle film asi záte. Jim Carrey v hlavní roli , ale samozřejmě je k nepoznání. Hraje totiž zelenou příšeru, která ze všeho nejvíc nesnáší právě Vánoce. Je to asi nej vánoční film, i když už je starší. Hrozně moc a moc doporučuju :)
Merry Christmas! | via Tumblr 
3. Země, odkud přicházím.
Francouzský film z roku 1956. Je to krásný film, už barevný, ale my ho máme myslím stáhlý v černobílé. Kdo má rád starší filmy, tak tenhle je fakt pěkný a určitě nezklame.
4. Polární expres
Animovaný film o chlapci, jenž o Vánocích nasedne do expresu, který jede až na severní pól. Tenhle film mě nikdy neomrzí. Díváme se na něj vždycky jen jednou za rok a to právě o Vánocích.
Pansycake 

Potom vám samozřejmě doporučuju filmy jako Sám Doma, Ukradené Vánoce, Vánoční Koleda, Láska Nebeská, apod.

Máte nějaké své oblíbené vánoční filmy? Znáte filmy, které jsem uvedla? Co si myslíte o téhle vánoční náladě?
Tess

9 komentářů:

  1. Všechno krom trojky jsem viděla a teda ti roštáci mi zrovna připadali vždycky jako děsná kravina!:D Jinak jsem nedávno sepsala vánoční filmy sem, kdyby tě to třeba zajímalo. Za sebe doporučuju Legendu o Vánocích. http://www.csfd.cz/uzivatel/275206-hellstruck/denicek/

    OdpovědětVymazat
  2. miluju Vánoční atmosféru<3 Vánoce bez Sám Doma si neumím představit:D

    OdpovědětVymazat
  3. Určite si niektorý z týchto filmov pozriem. Mám doma Polárny expres, ale ešte som ho nevidela. :)

    OdpovědětVymazat
  4. všetko som videl :) úžasné filmy :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Jak jsem tak pročítala tvůj článek, úplně mě to navnadilo na vánoce. Sám doma, Láska nebeská, Grinch, Vánoční koleda a Polární expres jsou už takovou mojí malou tradicí. Ještě koukám na film Srdce k pronajmutí. Jedná se o romantický film, který je taky o vánocích. Je sice starší, ale stále skvělý, pokud se budeš nudit, zkus ho. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Grincha som naposledy videla asi pred 100 rokmi ešte na vidokazete :D ale chcela by som si ho pozrieť aj polárny expres!! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Nemůžu se dočkat prosince, těším se nejen na Štědrý den ale na tu celkovou atmosféru kolem:))

    OdpovědětVymazat
  8. Tyjo..Grinche sem neviděla snad staletí :))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Polarny expres mam rada aj ja, tiez by som si ho kludne pozrela aj kazdy rok. ;)

    OdpovědětVymazat