14. 11. 2013

Enjoy the little things

Napadlo mě, že bych se s vámi podělila o mé fotky na Instagramu. Můj je immortalk8. Klidně napište svůj, ráda se podívám, baví mě to. Ale nejsem ten typ, co by fotil sám sebe nebo kamarády. Mě spíš baví fotit věci kolem sebe. Doufám, že si článek užijete a přeju vám krásný podzim, skoro zimu! Už bych měla začít shánět dárky. Navíc už na mě dýchla vánoční atmosféra. Tak se pohodlně uvelebte a odpočívejte co nejvíc :)
Svačina + Starbucks = ♥ 
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
Nejlepčí ♥
Ehm, nevím proč mě to napadlo (imwierdandiknowit)
Vzpomínky na Chorvatsko ♥
Když jsme s taťkou pekli tiramisu. 
Hunger games ♥ Taky se tak těšíte na Catching fire???
Láska na celý život.
No school please.
Halloween♥
DIY

Omluvám se za to, že je ten článek tak dlouhý, ale mně se to v těch menších ikonkách tak nelíbí. Snad se vám článek líbil a rozhodně napište svůj instagram!
Jinak pro vás plánujeme giveaway na Vánoce, kdo se těší?
A jak je u vás? Už zima nebo pořád podzim? A děkujeme za všechno!

Kejt

12 komentářů:

  1. milujem príspevky tohto typu :3 :) BTW. followneš ma spať? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Aa ty máš ten odznáček HG?:) Já taky raději fotím věci kolem sebe, než sebe.:) Jinak na insta tě sleduju jako nettyvanity

    OdpovědětVymazat
  3. hned si tě jdu přidat :)můj nick je nathalibi :)

    OdpovědětVymazat
  4. skvělé fotky! ano,catching fire<3

    OdpovědětVymazat
  5. super fotky :) followni naspäť :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Mas tam kopu peknych fotiek, z jedla by som si dala vsetko hned! :)

    OdpovědětVymazat
  7. aaa jidlo vypada skvele a na catching fire se strasne tesim!!
    ady.

    OdpovědětVymazat
  8. Super fotky :)..všechno bych snědla :DDD
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné ftoky <3 Inak, som tvoj nový follower. :-)

    liveinfoxworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. ten lak od maybelline musím vyskúšať :)
    BeeKey

    OdpovědětVymazat
  11. Hunger games 4ever!:)
    visit my blog, leave a comment ang I check your blog!;) byee! -J
    i-am-individual.blogspot.com

    OdpovědětVymazat