4. 11. 2013

Fall Outfits

Ahoj! Jak se všichni máte ?? Přežili jste návrat do školy? Já docela jo, i když po dvou hodinách matiky jsem si myslela, že asi umřu :) Ani se mi nechce věřit, že už je listopad. Podzim pomalu končí a začíná studená zima. Brrr! Ale už se moc těším na Vánoce, nakupování dárků a pečení :3
Dneska bych vám chtěla ukázat pár podzimních (zimních) outfiů :) Moje nejoblíbenější oblečení jsou šaty a sukně a nosím je i v zimě a na podzim. Ráda je nosím se silonkama a svetrem. Trochu mi vadí, že moc nenosím kalhoty, ale připadá mi, že je neumím kombinovat a moc se v nich necítím :) Snad se vám budou outfity líbit :)

Untitled #15
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more





Untitled #16



Untitled #17




Untitled #18



Untitled #19
                                          
                                                                                                                                                   Bett :*
                                                                                             
                                                                                                                                           

8 komentářů:

  1. Úzasné outfity :)) Do školy jdu až dnes, včera mi nebylo dobře. Už aby byl vikend. Jinak taky se nesmírně těším na vanoce a všechno kolem toho... :))

    OdpovědětVymazat
  2. krásne outfity :) tvoj blog patrí medzi moje obľúbené :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. druhý outfit úplně v mým stylu,Best :-)a ta čepice v prvním outfitu wow:-D musím ji někde sehnat :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Úvod článku je moc hezký, úplně jsem se začala těšit! :D outfity jsou boží, stylové :3 miluju stejný typ bot a na sukních si momentálně docela ujíždím :D!

    OdpovědětVymazat
  5. samé krásné kousky, líbí se mi hlavně ten poslední outfit <3
    jinak já mám pocit, že umřu, při každé hodině matematiky ... a taky chemie! :DD

    OdpovědětVymazat
  6. Nejlepší je ten 3. a 4. outfit!:)) Taky hrozně ráda nosím šaty nebo sukně. Vlastně spíše sukně a poslední dobou vážně hodně. Nikdy dřív sem je tolik nenosila:D A třeba džíny moc nemusím, ale legíny jsou strašně moc pohodlná záležitost.:)

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych brala ten druhý outfit:-)

    http://www.changingroom.cz/

    OdpovědětVymazat