27. 11. 2013

If I tell you my secrets, you will never look at me the same

Dneska jsme se rozhodly, že přidáme společný článek. Budou to Questions and Answers. Určitě to znáte. Funguje to tak, že do komentářů nám napíšete otázky na nás a my vám na ně v dalším článku odpovíme. Je to takovej oddechovej článek, ale snad to nevadí. Tak a můžete začít :) Aby to nebyl jenom článek z pěti vět, tak vám sem dáme pár obrázků a inspirace (né, že by obrázky byly věty). Jo a ještě napište, jestli by se vám líbily i nějaký videa? Popřípadě jaký? :) Už se těšíme.


http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

Miao

♡ IT ! ^-\

(3) Tumblr 

. 

Bett, Kejt a Tess

10 komentářů:

  1. Chystáte se na vánoce?(pečení,úklid,dekorování pokoje,nákupy dárků,atd..)

    OdpovědětVymazat
  2. Jaký je váš cíl v blogování?

    OdpovědětVymazat
  3. U mě na blogu je práve giveaway o knížku, náušnice a další ceny! Pokud máš zájem, budu ráda, když se zapojíš. :)
    http://kristythejournalist.blogspot.cz/2013/11/prvni-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj holky začínám s novým blogem a tak by mě zajímalo co si o něm myslíte ?

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím vás, slečny, moc se mi líbí vaše články a vím, že Kejt mi dost komentuje na blogu, děkuji ^^ tak jsem se tě chtěla zeptat, jestli bys mi nemohla buď napsat svůj email a nebo,jestli ho nechceš zveřejňovat, mám v menu napsaný svůj blogový email, napiš na něj.. chtěla bych vam něco navrhnout/nabídnout :3 ale nechci to psát do komentářů ;) děkuji.

    OdpovědětVymazat