25. 11. 2013

If you can dream it, you can do it

Článek trochu odbočuje od té vánoční řady článků, kterou jsme tak trochu začaly, ale hrozně ho chci napsat. Musím se vám omluvit, giveaway bude muset počkat, protože ty věci ještě nemáme, takže to nemáme nafocený atd. A taky (ómůjbože) jsme viděly Hunger Games 2. To se nedá popsat je to prostě bomba, která vás strhne s sebou. Seděly jsme v tom kině jako poslední a když jsme konečně vyšly tak ten chlap to kino už zavíral na uklízení. My jsme to všechny četly, takže víme o co šlo, ale stejně. Takový emoce ♥ Tak se vrhneme na ten článek. Bude o mých snech. O splněných. Ale i o stále ještě čekajících na vyplnění.


http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more


1. Jet do Chorvatska. Nevím proč jsem chtěla zrovna tam. Ale rozhodně to stálo za to. Ty lidi, místo, kokosová zmrzlina a pokecaný tričko.

2. Ochutnat sushi. Tak že bych po tom šílela, to zase ne, ale za to jsem se zamilovala do wasabi.

3. Letět letadlem. V květnu poprvé. Je to boží!

4. Obarvit si vlasy. Ombre ♥

5. Být na festivalu. Byla jsem na Animefestu. Pro zkušený fesťáky (říká se to tak??) to asi není nic moc, ale mně se tam děsně líbí. Festival anime a mangy.

6. Běhat po hřišti nebo trávníku, když se kropí. Jednou, když jsem byla malá, tak na vesnici, kde máme chatu byl fotbalovej zápas ♥

7. Pít kafe ze Starbucks. Vyloženě ho nepiju pořád (měla jsem ho tak dvakrát), ale piju! Když je Starbucks až v Praze. :(

8. Mít velkou návštěvnost na blogu. Vždycky jsem měla blog na blog.cz a chtěla jsem mít hrozně moc čtenářů. A teď mám(e)! 65!! Pro někoho je to možná nic, ale pro nás všechno!

 Byly to spíš cíle nebo věci, co chci někdy udělat. Mám jich sepsaných 100. Něco jsou blbosti něco ne. Ale jsou to sny. A to se počítá. A ještě pár nesplněných:
- koupit si Convers
- jet na koni na pláži
- sehnat plyšáka Snoopyho
- vidět polární zář
- sníst brouka
- jet do Ria
- jet do NY a najít si tam práci jako má Carrie
- Splnit všech 100 věcí...a ještě víc
 Kejt

7 komentářů:

  1. Sníst brouka.:D To jsou velký sny, tak at se vyplní!:)

    OdpovědětVymazat
  2. úžasný článek :) miluju sushi :3

    OdpovědětVymazat
  3. super článek :) Přeju ať se ti všechny sny splní ! :)
    P.S. "Sníst brouka" - to mě pobavilo :D
    turquoise bow

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělěj článek..Sushy sem taky chtěla vždycky ochutnat :)) a starbuk cofee samozřejmě taky:DD
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. štve mě že mám Starbucks 3 hodiny daleko,ale občas do Prahy jezdím tak aspoň jednou do měsíce :-)

    OdpovědětVymazat
  6. To je jeden z nejkrásnějších (možná úplně nejkrásnější) článek, jaký jsem v poslední době četla. Moc hezké si napsat 100 bodů, co bys chtěla. Jakmile si to všechno člověk v hlavě sesumíruje, přání pak mají tendence se zhmotnit. ;-) Jen s tím letadlem nevím...mně tam vždycky bývá špatně ;-).
    Pa pa, Vivi

    OdpovědětVymazat
  7. Ja som si tento rok splnila pár zo snov a to letieť lietadlom a ísť do Talianska. Z toho prvého mám take zmiešané pocity ale zážitok to rozhodne bol a ten druhy sen bol skutocne ako sen! haha

    OdpovědětVymazat