1. 11. 2013

Sincerely yours, The Breakfast Club

Dneska chci napsat něco o filmu Snídaňový klub (1985). Ve filmech Ladíme a Panna nebo orel na tenhle film byly odkazy, a tak jsem se rozhodla, že se na to teda podívám :)

V sobotu se jako každý týden chodí do školy studenti, kteří by měli být po škole. Děj je o jedné takové sobotě, kdy se sejde v jedné třídě pět naprosto odlišných osobností: Atlet, Bedna, Magor, Princezna a Gauner. Nebo aspoň na takovéhle skupiny se dělí. Čím déle jsou ale spolu pohromadě, tím víc zjišťují, že přece jen tak odlíšní nejsou.

Někdo si možná říká ,,Jé takových filmů už je...." Ale mě se tenhle film moc líbí, možná je to i tím, že je trochu starší. Je to vtipný a přitom se mi ke konci chtělo i trošku brečet :) Každopádně moc doporučuju. :)

<3
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
b0ring-brickss | via Tumblr
♥♥♥

the breakfast club - Pesquisa do Google
:):):)
Okay thats all of the breakfast club for a while i think lol
Závěrečná scéna...♥ 
(Mimochodem hraje k tomu písnička Don´t you forget about me)
the breakfast club | via Tumblr
 Hahaha ♥
Facebook 

Znáte? Baví vás filmy tohohle typu? Vaše oblíbené filmy?
Tess

8 komentářů:

  1. tak tenhle film si musím pustit, nikdy jsem ho neviděla, díky za tip! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Breakfast club už mám hodně dlouho v seznamu Films to watch... vážně bych měla! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Něco jsem o tomhle filmu slyšela, ale spíš říkám, že je mně úplně cizí. Ale láká mě se na něj podívat. Mrknu se po něm. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Takéto filmy veľmi nemusím. Film Easy A (Panna nebo orel) sa mi veľmi páčil ale bol na trošku iný štýl ako The Breakfast Club. Tento mi príde .. hmm.. taký pre mňa nudný. Ale to je len môj osobný názor :) 100 ľudí 100 chutí :)
    L a - S i s s i

    OdpovědětVymazat
  5. uz celkom dlhu dobu sa na to chystam :D no tak prisli dlhe vecery tak co najskor sa mi to snad podari :D
    http://ivanavanilla.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za tip, nemám se na co koukat, takže se vrhnu na toto :)

    OdpovědětVymazat
  7. nevidela sem, ale urcite se musim podivat:)

    PS: Zapoj se do souteze na mem blogu:) http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/11/printic-giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat