19. 11. 2013

Take me away

V neděli jsem podnikla menší výlet. Nejspíš to nevíte, ale chodím do fotokroužku. Hrozně mě to baví a už jsem dokonce o něco chytřejší (to je udivující). A v neděli jsme jeli do Bratislavy na výstavy. Ve Vídni, Bratislavě a Krakově totiž probíhá měsíc fotografie. Celkově jsme byli na osmi výstavách (je jich tam třicet jedna). A protože chodím do fotokroužku, tak (překvapivě) fotím. Mé umělecké díla jsou tu jen pro vás. Haha. Btw právě jsme šly po náměstí a už staví stromeček!
 Co u vás? Už máte ve městě trhy atd?

http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

 Je mi jedno co to má být. Pro mě je to pocta unicornům.
 Horká čokoláda, ňam ♥

Fotky jsem nijak neupravovala, článek je dost na rychlo, protože původně měla přidat článek Bett, ale nejede jí blogger. Máte někdo taky problém? Já ne, tak nevím čím to je. A (tramtadadá!) příští týden vyhlásíme giveaway. Chňa. Prostě jsem vám to musela říct! A prosím napište do komentářů jak se máte, co děláte, co dárky? Prostě cokoli, hrozně nás baví si ty komentáře číst, takže cokoli. Udělá nám to radost. A děkujeme vám moc!
Kejt

9 komentářů:

  1. Je super chodiť na fotokrúžok. Chcela by som to niekedy skúsiť. :) My ešte trhy nemáme. Pekné fotky!

    OdpovědětVymazat
  2. Hm,taky bych potřebovala do fotokroužku!Fotky jsou vážně nádherný :))
    Jinak u nás trhy ještě nejsou,ale brzy začnou:-)

    OdpovědětVymazat
  3. skvělé fotky! konečně ty Vánoce všude začínají,miluji tu atmosféru!

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky..u nás sme už trhy měli..:DD
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ta druhá fotka je úplně boží!
    quietus.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Najviac sa mi paci druha a posledna. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pocta unicornům :D největší forek. Jinak.. chtěla jsem ti poradit picmonkey.com, ale kdy si psala, že si ty fotky nijak zrovna neupravovala, tak je to fuk ;) Jinak by se mi mnohem lépe těšilo na Vánoce, kdyby byl alespoň trušku sníh jako :/ dneska jsem zůstala doma, kvůli nemoci, tak budu asi vyrábět nějaké ozdůbky do pokoje, chihí. Ingliš koledy mi tu zní už pár dní ^^
    Zrušte si tu kontrolu kodem, to je děs! :D

    OdpovědětVymazat