2. 12. 2013

Am I a panda or a dog? Neither, I´m a pandog.

Caio! Dneska bych vám chtěla představit mojí malou zoo. Teď mám 2 pejsky, ale dřív jsem měla rybičky a morče. Rybičky se navzájem požraly a morčátko mi umřelo :(
První pes se jmenuje Kvído a druhý Arabela. Jsou to oba docela blázni ( to mají po své paničce), ale mám je moc ráda. Nevím, co bych bez nich dělala :)

My BF :3
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

1)Jméno domácího mazlíčka?  Kvído a Arabela. Vím, že jsou to docela zvláštní jména, ale dokonale se na oba hodí :) Arabela se měla jmenovat Anabela, ale mamka někde četla, že pes by měl mít v jménu R. A Kvído sice R ve jméně nemá, ale mamce se to jméno prostě líbilo :)
2)Co je to za zvíře a jaké je to plemeno?
 Oba jsou pejsci. Arabela je Jack russel terier a Kvído je Dalmatín.
3)Jak je starý váš mazlíček?
Kvído je starší, ale většinou se chová jako štěně. Je mu 8. Arabela jsou 4 a ta se chová ještě hůř než štěně.
4)Jsou nějaké podivné vlastnosti,který děla váš mazlíček?
 No vlastně všechno, co dělají je hodně zvláštní. Arabela se snaží zabít všechno co se hýbe a Kvído chce pořád něco házet. Vážně pořád. A nebo pije jenom z jedné misky. I kdyby měl umřít žízní, tak se z jiné nenapije. Asi je to tím, že z ni nepije Arabela. Ona tam totiž nedosáhne. Kvído se jí štítí. Ani se mu nedivím, protože Arabela vleze do každé kaluže, jí brouky a tak.
5)Co pro vás znamená vztah se svým domácím mazlíčkem?
Hodně. Vůbec si nedokážu představit život bez zvířat. Vždycky když se cítím sama a je mi smutno, sednu si k nim a vyprávím jim co se stalo a tak.
6)Jaké jsou vaše nejhezčí a srandovní historky?
Na žádnou si zrovna nemůžu vzpomenout, ale všechno co s nimi zažiju je zážitek.
7)Jaké přezdívky má váš domácí mazlíček ?
Arabele říkáme kryso nebo Arabelko a Kvídovi Kvído :) Kejt říká Arabele Arielo :)

Taky máte domácí mazlíčky ? Jsou to taky takoví blázni?
Těšíte se na Vánoce? Budete kupovat svým mazlíčkům vánoční dárky? 

P.S. - článek je přednastavený. Bett nám odjela na mistrovství světa ve stepu do Německa. Fňuk. Vrátí se až za týden, takže to do té doby budete muset vydržet s dvojčaty (chňa).


                                                                                        Bett

10 komentářů:

  1. Krásne psíky! :) Moje zvieratá sa volajú tiež neobyčajne. Korytnačka Trogy a psík Sergio. :*

    OdpovědětVymazat
  2. zlaté :)

    http://love-me-cause-im-famous.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. S tím R ve jméně se to říká i o lidských jménech - znamená to, že tomu nositeli je pak předurčeno být úspěšný, nebo tak nějak, prostě samé pozitiva :) pramenem je přírodní filosofie, ale už si nevzpomínám jaká...

    OdpovědětVymazat
  4. Jé jsou krásní.. dalmatini jsou zajímaví psi, málokdy nějakého vídám :) Já mám jen křečka, ale i tak si to bez něj už neumím představit. Jednou bych chtěla psa, tak snad..

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou nádherní!:)
    Miluji pejsky, vždycky jsem si přála mít doma dalmatína no a nakonec jsem skončila u yorkšíra, trošku rozdíl:D

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, to je nápaditý článek :-) Vždycky jsem chtěla psa, ale neměla jsem ho nikdy... Měla jsem morčátko a freťulku :-) Takže Ti takové skvělé kámoše závidím :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Věř mi, že my máme doma blázinec už jen protože máme andulku a kočku :D
    A já už se vánoc nemůžu dočkat, už když vidím u nás ve škole výzdobu tak skáču až do stropu :)
    A myslím, že pro kočku i andulku se něco najde

    OdpovědětVymazat
  8. Fotka Arabely ve skoku mě pobavila. :D Jinak morčátko mi taky umřelo, mělo vrozenou vadu, takže se bojím pořídit si jiné, i když je ta vada hrozně výjimečná. :/

    OdpovědětVymazat
  9. taky jsem mela rybicky a taky se pozrali :))

    blog she.is.the.one

    OdpovědětVymazat