8. 12. 2013

Christmas time


Ahoj. Dneska bych vám chtěla ukázat pár ozdob nebo dekorací, které si chci bych si chtěla na Vánoce udělat nebo koupit. Už se na Vánoce hrozně těším. Dneska jsme byly s mamkou v Olympii nakupovat dárky a úplně na mě dýchla vánoční atmosféra. Takže když jsme přišly domů, dostala jsme chuť si hezky vánočně vyzdobit pokojíček. Letos na Vánoce je prý (to je hrozně divný slovo) v módě fialová a bílá.
• Home •
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more




 První věcí co bych chtěla jsou světýlka. Já už teda jedny mám ale chtěla bych ještě jedny. Vypadají krásně a hrozně vánočně. Hezky prosvítí celý pokoj a zůtulní ho.

diy
Hrozně bych chtěla nějaký sněžítko, ale všechny jsou drahý nebo se mi nelíbí. A tak jsme si řekla že si ho vyrobím sama. Musím jenom sehnat správnou skleničku. Nevíte kdy by se dala sehnat ?

アリッサ グレース 앨리사
Potom bych si chtěla do pokojíčku koupit malinkej stromeček. Mohl by být i umělej, živej je lepší. Krásně voní a vypadá líp.

Glass Christmas Ornament at Blue Pueblo tumblr
 A taky bych si na ten stromeček chtěla pověsit nějaký hezký ozdoby.

Esfera navideña
Možná zkusím i nějakou vyrobit.

Untitled | via Tumblr
Taky jsme si do okna pověsila na niť baňky a hrozně se mi to líbí.

Untitled
A poslední věc, která by na vánoce rozhodně neměla chybět jsou svíčky. Každý večer před spaním si nějakou zapálím. Nejradši mám asi Yankee candle. Dokážou za chvilku provonět cely pokoj.

Taky už jste si začaly zbit pokojíček? Těšíte se na Vánoce? Máte už všechny dárky?
            
                                                                                         Bett

7 komentářů:

  1. Uz mam pokojik jakz tak vyzdobeny a darky nakoupene i zabalene az na ten pro pritele:3

    OdpovědětVymazat
  2. Dárky nakoupené už mám, ale nemám je ještě všechny doma :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super dekorace:-) Já to letos dost odflákla teda,když zdobit celý dům je těžkééé:D

    OdpovědětVymazat
  4. Ta světýlka vypadjí opravdu skvěle, možná je letos nedám k oknu, ale někam jinam :-) A jinak ještě nemám vyzdobeno, teprve mě to tenhle týden postupně čeká, ale nejraději bych to už měla =D

    OdpovědětVymazat
  5. Ty svíčky jsou nádherný :))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. á, to sú krásne obrázky!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat