19. 12. 2013

Night, lights, candles and my dreams.

Docela často jste psali, že se vám líbí články na vánoční téma. Tak tu máte další! Je to takový food post a zároveň random. Tak se usaďte s hrnečkem čokolády a jdeme na to. (to z ní jak z nějaké reklamy, chi)


 Krém, co k nám připutoval z Avonu. Krásně voní a podle velikosti to vypadá, že vydrží navždy.
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more


 Kamarád obrovskýho krému. Tenhle je ale na ruce. Ten sob. ♥


 Pokus o bílý špičky (proč myslíte, že vidíte jen dva prsty??).


 Haloweenský lízatko z Polska a Candy Cane ♥


 Můj Sněhuláček, co na mě kouká a dává na mě pozor. Jo a je nad topením, takže se neustále točí. Když u nás spala babička, tak se ho v noci bála. (chňa)




To jsem dala Tess k narozkám. Podle toho se učí kreslit. Ten stín ♥ Vypadá jak kdyby chtěl uletět. Někam hodně daleko (ach, ta moje fantazie.

Máte zítra volno nebo něco? My ne, sice máme jen čtyři hodiny, ale odkdy není besídka? (to si děláte srandu, ne?) Bez besídky to nedáme. Bez ní to nejde! Pokud jste nepochopili můj humor pokus o humor, tak mě to mrzí. Jé, za oknem už je zase tma, čas na rozsvícení svíček, zapnutí světýlek a uvelebení se u vašich krásných článku. To bych mohla dělat pořád. Vy ne?

Kejt

9 komentářů:

  1. Ten krém na ruky vyzerá super.
    My sa zajtra učíme...besiedku sme mali včera. :)

    OdpovědětVymazat
  2. úžasný fotky :) ten krém z Avonu vypadá moc dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vánoční posty jsou nejlepší!:) Candy cane miluju.

    OdpovědětVymazat
  4. Mám krém podobné velikosti :))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ten lak co tam držíš ,ten už zítra uvidím pod stromečkem od kamarádky, už se na něj těším ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. A Kejt, děkuju za nejkrásnější komentář ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Tyhle "avoňácké" krémy mám též doma a nemohu si je vynachválit O:-)!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat
  8. na tie krémy z avonu som pozerala :D upútali ma hlavne tým obalom :))

    OdpovědětVymazat