15. 12. 2013

Life without Youtube and Blogger ? No.

Ahoj! Jak se všichni máte? Taky už se tak děsně těšíte na Vánoce? Já už se nemůžu dočkat! Sice nemám ani polovinu dárku, ale zatím jsme v klidu.
Dneska bych vám chtěla ukázat moje nejoblíbenější blogerky a youtuberky. Musím se přiznat, že mě poslední dobou baví víc koukat na videa. Nevím proč. Asi proto, že je to lehčí a taky rychlejší než číst. A já jsem děsně líná. Rozhodně mám radši zahraniční youtuberky než ty český. Připadá mi, že většina českých youtuberek se je snaží napodobit a upřímně se jim to většinou moc nedaří. Ale některé mam docela ráda.


Asi moje nejoblíbenější vlogerka je Bethany Mota.
Myslím, že je jedna z těch, co dokážou  opravdu inspirovat. Je hrozně sympatická a milá. Na to, že jí je 18 už toho
opravdu hodně dokázala. Má svou vlastí kolekci oblečení a 4000000 odběratelů!! 
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more


Moje další oblíbená youtuberka se jmenuje Zoella. Je z Velké Británie. Je taky hrozně milá a hezká. Vždycky obdivuju ten její drdol. Když si snažím udělat drdol já, vpadám prostě divně. A má hrozně hezkýho bráchu.

Poslední dobou jsem si docela oblíbila Macbby11. Je prostě taková fajn a skromná. Sice nemá miliony odběratelů, ale ráda se koukám na její videa.

A jako poslední Meredith Foster. Na její videa se taky hrozně ráda koukám. Má hrózně hezký dlouhý vlasy.
Byla to asi úplně první vlogerka, ne kterou jsme se začala dívat.

Z českých vlogerek mám nejradši asi Pavlínu. Je vždycky taková pozitivní a milá.

 A teď blogy :
947ed301ts2r.jpg (821×550)
Hrozně ráda čtu články z blogu She dreams of paradise.

   
 Potom mám taky ráda blog Skeleton-Avenue.


A na www.milkwoman.cz se mi nejvíc líbí outfity.

Oblíbených blogerek a youtuberek mám mnohem víc, ale tyhle mě zrovna napadly.

Jaké jsou vaše oblíbené blogerky? Díváte se taky na videa na Youtbe? Těšíte se na Vánoce ?? Už máte nakoupeno?     
                                         
                                                                                                          -Bett

7 komentářů:

  1. Zoellu jedinou znám,ale vlogy moc nesleduji:) Já mám hodně oblíbených blogů,teda.

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny vlogerky a blogerky vypadá velice mile, prosím jak se jmenuje ta pavlína na youtube, jak se jmenuje jí kanál?

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé tak si prohlížím youtuberky a najednou mě praští moje fotka do očí, to jsem nečekala (to chce taky číst nápis pořádně) Děkujuu ♥
    Já jsem zas líná koukat na videa. Úplně nesnáším když chci vidět návod na něco a ta holka tam dvě hodiny jenom mele.:D A ty jejich britský drdůlky už nemůžu ani vidět,hehe!:D
    (Jo a s českejma youtuberkama souhlas!)

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně, Stilababe09 je první vlogerku na kterou jsem se začala dívat! :)
    Uplně jí miluju, stejně jako Bethany Motu:)

    OdpovědětVymazat
  5. Z týchto vlogeriek mám najradšej Bethany a Meredith :)

    http://just-followyourdreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat