10. 12. 2013

Live Fast, Die Young, Be Wild and Have Fun

Jakpak se máte? My dobře. Dneska máme s Kejt narozky, ale oslavovaly jsme už v sobotu :). Dneska sem přidám zase pár koláží co jsem vytvořila, tak snad se budou líbit :)

Tenhle je ještě podzimní...
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more


 Vyrobeno pro ségru :) (Viděli jste film Most do země Terabithia? Ten nápis Just close your eyes...je z toho a já ten film miluju)

Zase pro sestřičku, ale co naděláte....ona je do Iana úplně zblázněná, tak jsem neodolala... :)

Nejnovější (hádejte pro koho?) No nedivte se mi, já svoji sestřičku prostě MIIIIILUJUUU a nedáme bez sebe ani ránu...♥


Znáte? Je to k filmu The perks of being a Wallflower. Hrozně doporučuju.

Tak co líbí? Taky se vám zbláznili učitelé? Nám hrozně. Chápete, jak může náš asi 35 letý dějepisář říct No stress? Haha Jinak zítra jedeme do Polska do Osvětimy a potom do Krakova na trhy....A právě tady s tím dějepisářem...Mějte se vánočně :)
                                                                                                                Tess


6 komentářů:

  1. Tak všetko najlepšie! Krásne koláže. :)
    Milujem tú pesničku.

    OdpovědětVymazat
  2. nejvíce se mi líbí ta 2 a 4. :) Všechno nejlepší Kejt :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vše nej!:) Most do země Terabithia jsem viděla a strašně se mi to nelíbilo:/

    OdpovědětVymazat