13. 12. 2013

Monsters don't live under the bed, honey. Monsters live inside us.

Lidi jsou doopravdy monstra, málokdo si to uvědomuje, ale je to tak. Promiňte mi ten ponurý začátek článku, ale... Byly jsme se školou v Polsku. První den jsme byly v Osvětimy, Birkenau a solných dolech. Druhý den v Šindlerově továrně a v Krakově. Možná si říkáte, proč na takový místo jezdíme, ale před tím by se utíkat nemělo. Měli bysme pochopit, čeho jsou lidi schopní. Co se doopravdy dělo. Vážit si života. Myslet na lidi, co si smrt nevybrali. Žijte za ně. Promiňte za kažení blogové nálady, ale kdybych ten článek nenapsala, mrzelo by mě to.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more


 Ale celý výlet nebyl tak smutný. Měli jsme rozchod v centru Krakova. Bylo nádherně a město je fakt kouzelný. Měli tam Baby lips a čepičky Bad Hair Day :)


Krásný počasí. Focený mobilem, tak promiňte.


Našly jsme úúžasnou kavárničku Cupcake corner. Měli tam takhle božský cupcaky a obrovský cookie latte. A ani to nebylo moc drahý. Závist!

Doufám, že jsem vám článkem nezkazila náladu, že si užijete víkend a popřemýšlíte o tom. Za chvíli končí GA ;) Děkujeme za všechno!

Kejt

7 komentářů:

  1. oh, ten oreo cupcake, vidím ho skoro pořád na tumblru, vypadá tak lahodně! :)
    jinak pěkné fotky i ten začátek, máš úplnou pravdu ... jednou bych chtěla taky navštívit nějaký koncentrák :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ah, vím, že to bude znít zvláštně, ale moc ti závidím. Já se celkově o holocaust zajímám a do Osvětimi se chystám, strašně mě to tam láká! Bohužel většina lidí takové fotky nebo článek třeba okomentuje, jak je to smutné, ale jinak se tomu tématu vyhýbají.

    OdpovědětVymazat
  3. Ve středu u nás byl pan Elijáš, který přežil holocaust a bylo to neuvěřitelně zajímavé. Myslím, že je super, že tohle dělá, že chodí po školách a vykládá své vlastní zkušenosti. My jedem do Osvětimi příští rok. Tak uvidíme, jak na to budu reagovat, většinou mě takové věci dost děsí a dost těžce to nesu, jsem hrozně emotivní -.- Každopádně v Krakově jsem byla před pár lety někdy v květnu, bylo tam kráásně ^^

    OdpovědětVymazat
  4. Přide mi to taky zajímavý,ale bohužel se tomuto tématu moho lidí vyhíbá..:((
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Působivé, mne tedy víc zaujal/vyděsil ten Lublinský..

    OdpovědětVymazat