27. 12. 2013

New Year, New Life

Vánoce už jsou (bohužel) za námi a blíží se konec roku. Ani nevím, co si mám o roku 2013 myslet. Ne že bych se neměla dobře, to právě naopak, až na nějaké chvíle mám skvělý život, ale nestalo se nic zásadního. Chtěla bych něco zažít. Něco dokázat a zkusit něco nového. Takže doufám, že příští rok bude přelomový. Že zažiju něco velkého. Něco na co nikdy nezapomenu. A tak jsem si chtěla sepsat seznam snů, které bych si další rok chtěla splnit.





2014
 http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

 1. Dostat se na novou školu
V tohle vážně doufám. V dubnu budu dělat přijímačky a už teď jsem nervozní. Už sice chodím na docela dobrou školu, ale připadá mi, že tam moc nezapadám. Chtěla bych poznat nový lidi a zkusit něco jiného. A taky doufám, že se všechny 3 dostanem na stejnou školu !!!!
Yesss😁

2. Pořádně oslavit 15     
 V březnu mi bude 15. Nevím jestli se mám těšit nebo se bát, ale každopádně to chci pořádně oslavit.
🎉 the great gatsby  

3. Víc sportovat
Chtěla bych si zlepšit fyzičku a taky trochu zhubnout. Asi začnu běhat, protože o prázdninách jsem běhala celkem pravidelně a bavilo mě to. A taky asi začnu posilovat. Musím to nějak dohnat sportem, protože diety nejsou nic pro mě.
Run

4. Cestovat
Tento rok bych měla jet do Ruska. Už se tam hrozně těším! A taky možná, ale to je jenom maličko pravděpodobný, pojedu do New Yorku. Ale věřit v to musím!

New York
5. Naučit se dělat šňůru
To je asi dost zvláštní přání, ale vážně bych to chtěla umět. Už mi chybí jenom kousek! Sice to dost bolí, ale stejně to musím udělat, protože ji budu muset umět do stepu.
Untitled

6. Být lepším člověkem
Poslední a asi nejdůležitější věcí je to, že bych prostě chtěla být lepší. Víc se učit, líp se chovat a tak. Na každém je přece co zlepšovat.
Happy new year

Štastný nový rok ! Ať se vám vyplní všechny vaše nejtajnější přání.
                                                                                                                    -Bett
                                                      

13 komentářů:

  1. Ten konec Vánoc mě taky mrzí, achjo:D I konec roku. Připadá mi, že jsem nic moc zásadního neudělala, nic se nestalo..S přijímačkama držím palce :)NY ti přeju, moje vysněné město :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pre mňa tento rok tiež neznamenal nič zásadné. Stále len tie každodenné radosti. Dúfam, že si všetky tieto priania splníš :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásná předsevzetí :) Držím palce ať ti New York vyjde, také bych se tam chtěla podívat :)
    turquoise bow

    OdpovědětVymazat
  4. pěkné předsezvetí! taky budu mít 15 v dubnu:)

    OdpovědětVymazat
  5. pěkná přání, držím palce v přijetí na školu! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná předsevzetí..Mám podobná :))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Každý z nás se chce nějak změnit/zlepšit. Tak doufám, že se Ti to podaří. Držím palce ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Pekné predsavzatia. Držím palce, nech si ich splníš. :)
    fashionhappenss.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Moc milá předsevzetí :) držím palce ať vyjdou!!

    OdpovědětVymazat
  10. krásný!! Přeji krásný nový rok!!

    OdpovědětVymazat
  11. Nejradši bych konec roku nějak oslavila (teď nemluvím o žádné brutální pařbě) ale každý Silvestr musím slavit doma, páč je mi jen 13 a pro mé rodiče je prostě neslýchané, abych spala u nějaké kamarádky :D. Vy si to užijte:).
    Moje předsevzetí zní asi takhle : líp se učit, sportovat a cvičit, naučit se konečně rozštěp a taky si chci zlepšit karmu protože jsem vážně příkladem toho, že když se udělá něco špatnýho, hned se ti to vrátí :D:) Tak hezký nový rok

    OdpovědětVymazat