23. 12. 2013

The cold never bothered me anyway

Vzhledem k tomu, že zítra už jsou Vánoce (Woohoooaaa), tak sem dávám jen Christmas Tag, protože mě stejně nic nenapadá (vlastně i tohle téma mi poradila ségra:)).

Kitty christmas
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
1. Jaký film je v období Vánoc Tvým nejoblíbenějším?
Určitě Polární expres, Grinch a Sám doma. Dívat se na ně to už je prostě tradice :)

2. Jaká je Tvá oblíbená vánoční barva?
Asi stříbrná s bílou a modrou, ale samozřejmě i klasika červená, zelená a zlatá...

3. Je Štědrý večer. Zůstaneš ve svém pyžamu/domácím oblečení nebo se hezky a společensky oblékneš a upravíš?
No přes den asi v domácím, ale večer se vždy pěkně oblečeme a slavíme :)

4. Pokud bys tento rok mohla koupit jen jeden dárek, jen jedné osobě, pro koho by byl?
Určitě pro mamku, protože si ho hrozně zaslouží a taky pro ni máme se ségrou fakt boží dárek (Chachacha mami).

5. Otevíráš své dárky večer nebo ráno, a v kolik?
Samozřejmě, že večer po večeři asi v 19:00-20:00 nebo tak nějak....(Bože taky se tak těšíte?)

6. Upekla jsi někdy chaloupku z perníčků?
Nene (to by dopadlo děsně!!!), ale Kejt pekla letos perníčky z IKEA a schovala je do šatny a já je nemůžu najít (fňukfňuk)

7. Co děláš o Vánočních prázdninách?
Užívám si je, lyžuju, čtu si knížky co dostanu jako dárek, bruslím, jsem u babičky....

8. Máš nějaké Vánoční přání?
Jasně, že jo ale hlavně chci abychom se měli všichni dobře a hlavní takový moje přání je, aby se mi vyplnili všechny moje přání (to to mám vypracovaný co?)

9. Jaká je Tvá oblíbená Vánoční vůně?
 Skořice, napečené cukroví a vanilka.

10. Jaké je Tvé oblíbené Vánoční jídlo/pochoutka?
Řízek a bramborový salát (já vím, jak neobvyklé), ale místo toho řízku i třeba lososa a pak samozřejmě nejrůznější cukroví (hlavně to co peče babička - MŇAM).


Hrozně se mi ta písnička líbí :) Jinak jak byste odpověděli vy? Už se taky nemůžete dočkat?
Jinak se zrovna jdu dívat na toho Grinche :) Tak si to zejtra užijte, ať už ty Vánoce trávíte s rodinou nebo někým jiným :) Hrozně děkujeme za podporu ♥
Tess

7 komentářů:

  1. Ta kočička je boží, hlavně jak je škrtlý ten Santa :D:D
    Mám ráda stejný filmy, ačkoliv Grinch mě už tolik nebaví jako dřív. Letos si ho ani nepouštím. Asi mi nepovíš,co pro mamku máš vid (Jsem zvědavoun). Skořice je nejlepší vůně♥ No a řízek se salátem klasika :D
    A veselý Vánoce!!

    OdpovědětVymazat
  2. Super tag :) a ten prvý obrázok je roztomilý! :D

    OdpovědětVymazat
  3. moc pěkný TAG, taky se na něj zítra chystám! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Písnička se mi líbí víc od Idiny Menzel, jak je ve filmu, ale ani od Demi není vůbec špatná. Vidělas Frozen? Chystám se na něj do kina, ale ještě jsem neměla čas :)) Jinak otázky se mi líbí, ale jsem líná dělat kvůli nim zvlášť článek, ale za předpokladu, že by tě moje odpovědi zajímaly, tady jsou :)

    1. Grinch a The Nightmare Before Christmas, na ty bych se prostě mohla koukat vždycky.
    2. Zelená a taková ta krémová bílo-béžová. V přiměřeným množství i červená, ale ne ta megakřiklavá.
    3. Nebydlet s rodičema, vůbec bych neřešila, že je Štědrý večer, Vánoce neslavím, ale takhle se holt musím narvat do tý sukně a učesat se, nedá se nic dělat :D
    4. Pro kamarádku, která se odstěhovala, ale i přesto tu pro mě vždycky je, když něco potřebuju, a za to jí chci poděkovat.
    5. Večer, ale čas je pokaždý různý.
    6. Já jsem nikdy nic nepekla, natož perníkovou chaloupku :D ale ségra se o ni pokoušela.
    7. Spím, čtu, snažím se se moc neučit, ale holt povinností do školy se stejně nezbavím, tak se aspoň snažím je dělat nějak postupně, a hraju hry ze Steam Holiday Sale.
    8. Ani ne.
    9. Cukroví, vánočka a určitě i vůně stromečku.
    10. LINECKÝ! <3

    OdpovědětVymazat
  5. Jé a já si myslela,že tenhle TAG neuděláte ! :D
    Já si strašně potrpím na vánoční filmy, bez nich ani ránu, nejvíc miluju Vánoce naruby, Grinche a Princeznu se zlatou hvězdou :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vánoční to do list je perfektní!! :)

    OdpovědětVymazat