31. 12. 2013

Tomorrow is the first blank page of a 365 page book. Write a good one.

Rozhodla jsem se udělat tag, protože jsem vlastně žádný pořádný ještě nedělala. Ale nebyla bych to já, kdybych si ho neupravila (chňa). Bude to mix otázek z tagu 100 otázek na které se nikdo neptá a z tagu 15 divných faktů o tobě (nebo jak se tomu tento). Doplnila jsem to svýma fotkama, abyste se úplně neunudili. Jinak dneska mám dojem, že při chůzi padnu a usnu na podlaze (vážně se bojím, fňuk). Hádám, že jsem si nevybrala dobrej den. A ano, musela jsem si jít zkontrolovat, že je vážně 31. prosince. Opravdu ztrácím pojem o čase. Nojo, prázdniny.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
Jaký je tvůj nejoblíbenější film?
To je záludná otázka, dokáže na ni vůbec někdo odpovědět? No, k mým nejoblíbenějším patří třeba celá řada Harryho Pottera, Velký Gatsby, Bídníci (muzikál), Ďábel nosí Pradu, Báječný svět shoppaholiků, Prázdniny v Římě, Snídaně u Tiffanyho. Tak jo, končím. (omlouvám se všem mým oblíbeným filmům, na které se nedostalo)

Tancuješ někdy i bez hudby?
Bohužel. Vždycky když se nudím, tak začnu předvádět šílené kreace.

 
Zpíváš si v autě?
Jojo, vždycky. Zvlášť s taťkou. Někdy dojde i na rap (pšt).

Čí koncert bys ráda viděla?
The xx ♥ Ed Sheeran ♥ 


 Čaj nebo káva?
To je jasný. Káva ♥ 

Co tě dokáže vytočit?  
Když někdo neví co chce. Když mi někdo lže. Já, když se někdy zamyslím nad tím, jak jsem se chovala.

Jaký byl tvůj první plyšák a jak se jmenoval?
No asi jsem jich měla víc, ale můj první opravdový je modrá myš jménem Ferdinand. Žije dodnes a má čestné míst v mojí posteli.
Jakou frázi nejčastěji používáš?
Asi pačka, potom boop (to někomu šáhnete na špičku nosu a řeknete boop), poka, whaat?. To je asi všechno, víc věcí si neuvědomuju :D Ano, převládá mimoní řeč.
Jaké kosmetické pravidlo doporučuješ a sama dodržuješ?
Sprchujte se. To je důležité. Možná tomu někdo nevěří, ale je to tak.


Máš nějakou fóbii?
Nemám ráda houby a plíseň taky zrovna není můj milášek.

Které je tvoje nej nezdravé jídlo?
Pizza, hranolky, čokoláda, brambůrky. Nojo, měla bych se stydět.


Tak. Jsem se pěkně vykecala, snad z toho budete mít něco i vy. Oslavte dnešek, jak se patří. Tím myslím, že se máte přecpat a sedět doma v tom nejhroznějším pyžamu. Ať je pro vás Rok 2014 výjimečný, ale záleží to hlavně na vás. A tenhle blog má už aspoň půl roku. Díky vám! :) Moc vám děkujeme za podporu v roce 2013 a doufáme, že další rok bude jenom lepší!
Kejt 

7 komentářů:

  1. Moc pěkný tag..a tobě taky přeju Krásný rok 2014..:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. zajímavý TAG :-) jinak tvé fotky se mi moc líbí;)

    PS: Happy new year ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ten nadpis!! ♥ Harry Potter je nej:D :) Ferdinand je super jméno:D Já už svého prvně pojmenovaného plyšáka nemám:(S tou sprchou mě to ještě nenapadlo,to slyším poprvé, že bych to vyzkoušela? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Harry Potter, Ed Sheeran a káva ♥♥♥ Pěkný článek i fotky :))

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle TAG je lepší než ty jednotlivé , jen škoda ,že není víc otázek:)

    OdpovědětVymazat
  6. z každej fotky ide taký zvláštne dobrý pocit:)
    www.70sukienmala.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat