21. 12. 2013

Vienna

Ahoj! Právě jsme se vrátila z Vídně a tak jsem se rozhodla přidat pár fotek, co jsem dneska vyfotila. Předem se omlouvám ta tu kvalitu, ale je to focený mobilem, protože mi pán z fotokroužku sebral baterku do zrcadlovky!
Chodili jsme hlavně po vánočních trzích a tak. Mají tam všude hrozně hezkou vánoční výzdobu.Vídeň je krásná, ale taky hrozně obrovská, takže mě děsně bolí nohy. 

http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

         Chudinky koníci. Těm musela být hrozná zima :(





    Mňam! Na trzích jsme si dala kinderpunsch a mohla jsme si nechat ten hrníček. No on nebyl        zadarmo. Stal asi 3 eura, ale mám ho aspoň na památku.

 Pořád tam jezdily nějaký auta, takže jsme to nemohla vyfotit. Tohle byly asi největší trhy, ale bylo tam hrozně moc lidí a samí Češi!


Forever 21!

A samozřejmě že jsem si něco nutně musela dát ve Starbucks! Mňam :*

Už máte nakoupený dárky? Já skoro ne a nevím, kdy je budu kupovat. Taky se taky tak těšíte na Vánoce? Byli jste na trzích ve Vídni ?
                                                                                                  Bett

9 komentářů:

  1. Krásné fotky! Forever 21 miluju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt škoda, že si neměla po ruce zrcadlovku, ale fotky jsou i tak pěkné!
    Jednou by jsem se chtěla do Forever 21 kouknout, snad to klapne někdy :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ake bolo počasie ? Chodím do Viedne už pár rokov a vždy som natrafila na príšernu zimu a vietor. Do toho pár krát aj pršalo z čoho mám príšerne spomienky. Tento rok som sa rozhodla že nejdem nikam ! :D Zrovna bolo počasie fajn, čo ? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne...bola som tam minulý víkend. :)

    OdpovědětVymazat
  5. lovely city
    =)
    new post: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat