25. 12. 2013

We should be thankful for all we have

Vůně očekávané večeře, rozplývání cukroví se na jazyku, trhání balicích papírů a pištění nad krásnými dárečky. To všechno už je za námi. Ale teď nastává čas na to, aby sme si užili všechno co jsme dostali, nacpali do sebe zbytky cukroví a podělili se o svou radost. Taky proto se s vámi podělím o to, co na mě pod stromečkem čekalo. Napřed jsem tento článek psát nechtěla, protože mi přišlo divný psát o tom, co mám a chlubit se tím. Jenže pak jsem si uvědomila, jak moc hrozně moc se těším, až se dozvím, co jste dostali vy. Takže mi rozhodně napište do komentářů, co vykouzlilo úsměv vám! Tak šup, jdeme na to!

http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more
Tahle krásná reindeeří slečna mi odteď bude dělat společnost. Jmenuje se Rudolfína, kdyby vás to zajímalo (já vím, že vás to zajímá, vidím vám do duše). Mám ji od Tess a přiznám se, celkem jsem ječela, když jsem ji uviděla (moje láska k sobům je větší než všechny oceány na světě).


O tomhle dárku jsem věděla předem, protože máma by ty župany sama neutáhla. Máma kupovala čtyři, pro nás a ještě pro babičku. Je mi trošku větší, jak můžete vidět, ale aspoň se v něm můžu schovat před celým světem a užívat si svátků. Mimochodem, řekla bych, že je vyrobený z plyšáků, protože nic jinýho, co je tak měkkýho neznám.


 Babička mi dala tenhle super sladkej balzám na rty. Je z konopí (chňáá). A můžete tady vidět i moje skvostné nehtíky. Ano, dělala jsem to asi hodinu a další hodinu to schlo.


 Z tohohle dárku nemůžu! U nás mají VOGUE asi jenom v jedné trafice a to jen dva kusy! Úplně hrozně se těším, až to budu číst pořád dokola a budu to umět i pozpátku.


 Další náádherný dárek je knížka o módních návrhářích. Ta knížka by měla mít obavy, že ji umačkám k smrti. Pod ní můžete vidět něco jako knížku. Vevnitř je průhledný lepící igelit (igelit? to neznám lepší slovo?) a pod něj si můžu dávat výstřižky, obrázky, texty...(od Tess).


Tadá! Můj vysněný stativ! Je krásnej co? Taky si myslím. Nemůžu se dočkat, až půjdu fotit ven. Do pokojíčku mi svítí sluníčko, já piju kafe, na sobě mega košili a z postele na mě mrká VOGUE. Myslím, že uhádnete, jak bude vypadat můj den. Jinak jsem ještě dostala kleštičky na řasy, německý slovník od babičky a ještě pár krásných věciček.A ještě mám od táty krásnou ňuchňací mikinku a vestičku (ten kožííšek). Asi by vás i zajímalo co má Bett a Tess. Tess má třeba stojan na noty, CD, knížku o Oscarech (filmový nadšenec, žejo), knížku o tom jak kreslit mangu (hádejte od koho? no? musím se poplácat po rameni). A co vím tak Bett má něco z Victoria's Secret, peeling z Body Shopu, pyšáky z Billy, zájezd, čelenku, na víc si nevzpomenu, promiňte :D

Prosííím, napište dolů, co udělalo radost vám, moc se na to těším. Jinak jsem tímhle článkem nechtěla říct co všechno jsem dostala a jako koukněte na mě co mám. Jen jsem se s vámi chtěla podělit, co mi udělalo radost, tak to tak prosím berte. A omlouvám se za to, že jste museli číst takovou haldu slov (jestli jste se dostali až sem, tak potlesk). Užijte si dárečky!
Kejt

14 komentářů:

  1. Z toho čo čítam, usudzujem, že máš z toho všetkého veľkú radosť. Ja si nemyslím, že niekomu takéto články vadia, ja napríklad ich zbožňujem. Rada zisťujem, čo druhým urobilo radosť. Mňa tento rok najviac potešil nový notebook, skákala som 3 metre nad plafón :D

    OdpovědětVymazat
  2. ta knížka o těch módních návrhářích vypadá skvěle:)

    OdpovědětVymazat
  3. To sú veľmi pekne darčeky :))

    OdpovědětVymazat
  4. Ja si myslím, že určite nikomu nevadia takéto články, ja osobne ich veľmi rada čítam :-) Tá knižka o m=odnych návrhároch by potešila aj mňa :)

    liveinfoxworld.blogspot.com

    ...

    OdpovědětVymazat
  5. Aaaa statív ! Ten si plánujem zaobstarať už dlhšie ale nejak to nevychádza :/ Možno budúce Vianoce :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já když jsem byla ještě na střední a dostala jsem o kamarádky Elle, taky mě to potěšilo ze všeho nejvíc :-) Rudolfína je kráska!

    OdpovědětVymazat
  7. tá kniha o módnych návrhároch vyzerá úžasne!<3

    OdpovědětVymazat
  8. jé, no tak to sa teším s tebou! úžasné darčeky! Tá kniha vyzerá úplne TOP, určite by som si ju prečítala! :) no a sobík je úplne ňuňavý, haha :D

    OdpovědětVymazat
  9. krásne darčeky dostať Vogue by som chcela aj ja :-)

    OdpovědětVymazat
  10. taky jsem chtěla stativ, ale dostala jsem objektiv, což je lepší. :D
    PS: nehtíky jsou strašně roztomilý! ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Rudolfína je úžasná :-) Jinak stativ je super věc, já si ho pořídila rovnou s foťákem, protože jsem věděla, že to bude velký pomocník :-)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat