6. 12. 2013

You are only young once

Zima už je skoro tady. Někoho možná už dostihla, ale u nás pořád jen tak divně sněží. A fučí tady. Ale vůbec nevím, proč vám tady kecám o počasí (?), protože téma tohohle článku je OOTW. Outfitů není přesně pět, mám prostě co jsem nafotila. Omlouvám se za kvalitu fotek, nemám kde fotit a ještě je to blbý světlo a ořízlý (nezlobte sé). Jinak s Téjou máme za pár dní narozky, tak se těším! A děkujeme vám za všechny komentáře (kráásný komentáře).

http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

 Na tom tričku je napsaný I'm in love with blogger. Chňa ♥
We'll be counting stars.
 To bylo o víkendu, když jsme jely do Ikea! Konečně mám svoje vysněný světýlka! :)
 Nejlepčejší svetr ze sekáče ♥
Skoro všude mám svůj DIY náramek. Včera se mi roztrhl (bé). Jinak ta sukýnka je ze sekáče (božskýho) z Prahy.

Jak jste si užili Mikuláše? Konečně konec toho nekonečnýho týdne. Těším se na víkend! Bett už frčí zpátky k nám. Co budete dělat o víkendu? A vůbec, napište do komentářů, co chcete! :)
Jo a líbily by se vám třeba i nějaký videa?
Kejt

13 komentářů:

  1. perfektní outfity,škoda té kvality.Já taky nemám kde fotit a ani mě nemá kdo fotit :-D.Pak to je ale hrozná škoda,protože vy rozhodně víte jak co sladit a tak by to vypadalo s fotografem a dobrým prostředím dokonale :-)

    OdpovědětVymazat
  2. krásné outfity, nejvíc se mi líbí 2 a 3 :)

    OdpovědětVymazat
  3. super tričko im in love with blogger :) a také isté legíny ako na 4. fotke mám aj ja :)

    http://just-followyourdreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. Suprový svetry..:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Ta košile je úplně TOP! Pro mě byl Mikuláš nejhorší den, už ho nikdy nebudu slavit. Asi tak.:D

    OdpovědětVymazat
  6. Super tričko a mikina! Škoda, že to jde tak blbě vidět, ale světlo je teď hodně hooooodně špatné. :)

    OdpovědětVymazat
  7. such a pretty outfits !! love the top that says in love with blogger :) would you like to follow each other dear ) xx
    www.ambifashion.com

    OdpovědětVymazat
  8. krasne outfity!! <3
    http://sasamichalkova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat