28. 1. 2014

Read. Write. Sleep. Dream. Live. Love.

Ahojte! Jakpak se máte? Tohle je náš stý článek!!! Chápete to? Já si to ani pořádně neuvědomuju. :) No dneska vám sem dávám takový wishlist všeho možného :)

Věci, které bych chtěla zažít nebo se naučit. Když jsem hledala tyhle obrázky nacházela jsem i obrázky typu...Go to Prague...:) To mě docela pobavilo.
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more


Další moje přání, tentokrát knížky: Mortal instruments, Divergence, Hra o trůny a Leviatan (tuhle sérii jsem sice už četla, ale chtěla bych ji mít i doma...).

A nakonec něco z módy. Na dračí naúšnice se mi hrozně moc líbí a pak hlavně ty boty, i když já na podpadkách moc nechodím...

A co chcete v životě zkusit vy? Jaké by jste chtěli knížky? Čtete teď zrovna něco? A jaké přání na outfit máte?
Tess

7 komentářů:

  1. divergence je boží,doporučuji! město z kostí je taky super:)

    OdpovědětVymazat
  2. Město z kostí miluju:3..jinak bych chtěla zkusit něco šílenýho a přání na outfit?..asi kašmírovej svetr..)) jinak moc pěknej článek..:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Snad pod všechna přání se můžu podepsat:)) Město z kostí mě moc nenadchlo, ale to oblečení je super.
    A gratulace ke stému článku:)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych chtěla procestovat svět a navrhovat výstřední a originální oblečení :-)

    OdpovědětVymazat
  5. "go on a road trip with friends" chci též, už něco menšího s kámošema plánujeme na léto :)

    OdpovědětVymazat
  6. máme dosť podobné priania :) ale veľmi by som chcela ísť na nejaký väčší výlet s kamarátmi

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju tyhle obrázky s předsevzetím :)) Je to hrozně motivující, ale pak se k tomu opravdu dokopat! A také ty earcuffs jsou dokonalé! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat