13. 1. 2014

Dear stress, let's break up

Musíte mi zatleskat. Právě jsem se vrátila ze školy a hned jsem se vrhla na článek pro vás. Bude doslova pro vás, protože bych vám ráda dala pár tipů na to, jak si udělat den lepším. Určitě všichni známe to, když přijdeme ze školy dost pozdě (haló, pět hodin? venku je tma!) a máme před sebou tunu úkolů a písemek (tak jó, jenom diktát a fyziku, ale všichni chápeme, co se vám tu snažím vyžbreptat). Cítíme se, jako že bychom raději dělali něco úplně jiného, něco co nás baví. Tak proč to nesmíchat dohromady?

♪ | via Tumblr 
Mě při pohledu na tenhle obrázek napadá jenom jedna věc. Že chci víkend (já na to teda myslím pořád, ale to je detail). Vlastně jsem tímhle obrázkem jenom chtěla naladit atmosféru víkendu, omlouvám se, zdroj je weheartit, takže vám recept na ty božský lívance nedám (jestli ho někdo zná, tak ať se neopováží z téhle stránky odejít bez toho, aby mi ho dal!)
 http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more

Jedna z prvních věcí, co mi zvedne ráno náladu. Tenhle drdol vypadá suprově a trvá chvilku. Jestli někoho mrzí, že nemá tu vadnou věc na ten drdol (já to taky nevlastním), tak si tam prostě dejte ponožku nebo (jako jáá) obří chlupatou gumičku. Já přes to dám ještě malou gumičku a zapinetkuju to. Vydří to celej den a nemusíte si pořád stěžovat na to, jak máte dneska děsný vlasy. A ráno vám to ušetří čas a zvedne náladu.


Jestli vás štve, že musíte vždycky ráno hledat svůj oblíbený náramek nebo řešit, který se k čemu hodí, tak si své nejnosenější šperky prostě dejte na nějaký ozdobný talířek (můj je z Ikea) nebo mističky a během pár vteřin si vyberete. Další minuty ráno navíc. :)


Vadí vám, že nemáte čas na to, vychutnat si ráno svou kávu/čaj/kakao/čokoládu prostě cokoli, co ráno pijete? Tak šup s tím do nějaké nádherné lahvičky nebo termosky. Můžete mít svůj nápoj s sebou a pokud seženete něco podobného jako já ↑, budete si celý den připadat jak z weheartit (nejsem v pořádku, dík za zeptání).


Když se ráno chystáte pusťte si k tomu svoji oblíbenou písničku, super nálada zaručená. ♪



 Nudíte se v hodině? Když si zastrčíte do učebnice/sešitu něco takhle roztomilýho, mračit se rozhodně nebudete.


A naposledy. Trápí vás vždycky večer, že jste zapomněli na svoje předsevzetí nebo úkoly? Udělejte si ve photofiltru (beztak to jde i v malování) svoji vlastní tapetu a už se vám to nestane.

Tak to je všechno, co vám za sebe můžu poradit. Doufám, že jsem si tady pro sebe jen tak nepsala a aspoň trochu vám pomůžu. Né, že by mě to nebavilo. Jestli máte nějaké tipy vy, rozhodně mi (pěkně koukám) napište! Plus bych vás chtěla informovat, že v menu máme email, takže kdybyste měli nějaké připomínky nebo žádosti, víte kam napsat. Uf, už vás musím nechat, kdo to dočetl až sem, posílám vám zlatého jednorožce!
Kejt

11 komentářů:

  1. krásné fotky! :) tuhle ledovou kávu ve flašce ze Starbucks chci ochutnat též :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jee super článek, sice nechodím do školy, ale pohled na nutella snídani mi hned zvedl náladu. Takovýhle drdůlky mi nesluší a ani mi nejdou, ale třeba od doby co si doplnky dávám na hezkej tácek je fakt jednodušší si vybrat. :D Takže to doporučuju i za sebe.Písničky a kafe taky tak. A ta tapeta je super nápad,to by mě nenapadlo.

    OdpovědětVymazat
  3. já si nikdy s drdolem takhle nevyhraju, vždycky mám na hlavně rozcuchaný uzel:D stejný talířek z ikeii mám taky na náramky:) ráno na kakao nebo něco podobného vůbec nemám čas, ale odpoledne si k učení beru vanilkový mlíko, což je moje životní láska:D ale super článek:))

    OdpovědětVymazat
  4. Lívance bych hnedka snědla a termosku bych potřebovala :))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Drdol si dělám taky, hlavně přes léto kdy se mi nechce nic do horkého počasí vymýšlet :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkný článek a typy. :) Hrozně moc mě zaujala ta tapeta v mobilu. Opravdu dobry nápad...:))

    OdpovědětVymazat
  7. Zní to hezky, ale můj ranní rituál je ležet v posteli co nejdýl můžu a i přesto všechno stihnu (:D), protože když vstanu dřív, tak se flákám a dělám vše pomalu, a když vstanu později, tak zase spěchám, protože vím, že jinou možnost nemám. O:-)

    Každopádně článek moc hezky napsaný, to s tím vložením toho rozkošného "čehosi" do sešitu se mi hodně líbí, teď to je zrealizovat. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné fotky. Taky chci takto snídat :D

    OdpovědětVymazat
  9. rozhodně nejužitečnější článek jaký jsem v poslední době na blogger.com četla.A starbucks frappuccino lahev♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  10. Ta první fotka! A pak ten obrázek na mobilu. btw. ipod je nejlepší věcička:D!!
    Skvělý blog:)

    OdpovědětVymazat