16. 1. 2014

Don't hate, create

Moje ctěná sestra i kamarádka se musí učit, takže vás opět okouzlím já a zase já (kdo pozná z čeho to je? Začiná to na H a končí na P a je to film i knížka!). Vymyslela jsem si pro vás až směšně lehký DIY. Byl to takový momentální nápad, ale děsně se mi to líbí, tak snad to nezůstane jen u mě. Jinak taky dneska cítíte, jak na vás dopadá tíhá toho týdne? Ale my sebou zmítáme pořád dál, lodě deroucí se proti proudu, bez přestání unášení zpátky do minulosti. (Ha! A z čeho je tohle?) Bože, dneska jsem tak krásně výřečná. Musím se poplácat po rameni.


Ten výraz tý kočky! Cha.
 http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more


Je to trošku jako koláže, co dělá můj klon (dvojčátko), ale je to na papíru. Právě ten budete (nečekaně!) potřebovat. Spíš tvrdý, aby vám ta koláž držela.

A pak musíte vyhrabat nějaký starý výstřižky, obaly, letáčky, cokoli. Já mám celou krabici takových blbůstek, ale stejně jsem nakonec vystřihovala z Elle.


 A pak jenom lepidlem vše nalepíte a poskládáte podle vaší představivosti. Mně se to spíš líbí, když jsou mezi tím mezery a má to různý tvary.


Nakonec váš výtvor může skončit v rámečku, na stole, pod průhlednou podložkou nebo na nástěnce, můžete si udělat i takovou záložku!

Mám na něco hroznou chuť. Asi se ptáte co to tady melu, ale já si nemůžu pomoct, něco bych si dala. A jestli budete něco podobného dělat, tak můžete poslat fotku na náš email (v menu), to by bylo úúžasný! Tak ať zítra napíšete všechny písemky, ať se neunudíte k smrti a ať nezemřete hlady nebo chutí (jako já, jdu prohrabat ledničku/nejlepčího kamaráda).
Kejt

11 komentářů:

  1. Jednoduché, ale veľmi veľmi pekné :)
    Prajem dobrú chuť! :) :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle vždycky dělám na sešity, je to hezčí než různý obaly a původní výzdoba :)

    OdpovědětVymazat
  3. super to je. Ja na takéto veci ktoré vyžadujú lepidlo nemám, tadšej to ponechávam vo fotošope :D
    ale hádam sa s tým lepidlom raz skamarátime
    :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je super,jen škoda, že nečtu časopisy, poprvé toho lituju :D

    OdpovědětVymazat
  5. veľmi sa mi páči tá koláž :)

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu nádhera. Něco podbného jsem už také párkrát vyrobila. A asi taky ještě vyrobím ;) :D

    OdpovědětVymazat
  7. Je to nádherný..:))
    http://the-original-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. To je skvělý! :D akorát ,že já jsem na to moc líná:(

    OdpovědětVymazat
  9. J8 by jsem si spíše něco takového, ale s přírodou udělala na nějaký sešit, ale není to špatný nápad :)

    OdpovědětVymazat