20. 1. 2014

How terrible is to love something that death can touch.

 V neděli jsme byly s mamkou v kině na filmu Zlodějka knih. V jdenom ze svých předchozích článků jsem psala, že bych ho chtěla vidět, tak tady máte menší recenzi.


The Book Thief
http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more   
Jakmile film začal, hned jsem věděla, že nebudu zklamaná a postupem času se můj dojem jenom upevňoval. Musím se přiznat, že jsem i brečela (já jsem taková citlivka, ale stejně si myslím, že některé věci z tohoto filmu se musí dotknout snad každého), ale zároveň tam byla spousta chvil, kdy jsem se prostě musela zasmát. Někdy ale nastaly i takové momenty, kdy se musíte jenom usmát a uvědomit si, že i když se všechno zdá ztraceno, tak pokud budete bojovat za to co chcete, nějaký výsledek se časem dostaví. Ale rozhodně nečekejte úplný happyend. Ten tam svým způsobem sice taky je, ale je jen na vás jestli ten film budete brát jako sice smutný, ale plný naděje, nebo jako pouze další film o válce.
     Po skončení filmu jsem chtěla film hned vidět znovu a zároveň ne. Jak jsem napsala jsem docela citlivka a taky ten film nemusí působit stejně na všechny, pro mě je to ale film, který bych doporučila každému, zvlášť těm, kteří aspoň trochu chápou kouzlo knih.

Jfj 

Untitled | via Tumblr 

Fallen✯ | via Tumblr

Viděli jste? Chystáte se na tenhle film do kina? Čtete rádi? Četli jste Zlodějku knih jako knihu?

Tess

2 komentáře:

  1. Už jsem o tom slyšela a láká mě to, určitě mrknu :) Díky za recenzi:)

    OdpovědětVymazat