22. 1. 2014

She's not just an animal. She's a friend.

Bett už vám svoji zoo představila a teď je řada na mně. Celkem mi tenhle článek zabral docela dost času, dělat rozhovor s morčetem není zrovna sranda, že jo. Teď zrovna sedí v seně a tváří se jak Kleopatra. To ona vždycky.

http://head-up-baby.blogspot.cz/2013/12/monsters-dont-live-under-bed-honey.html#more 

Jak se váš mazlíček jmenuje a jaké má přezdívky?
Jmenuje se Bella a přezdívek má asi miliardu. Beruška, Isabella, Čunče, Kleopatra, Černoušek, Chlupatice a z pohledu skoro celé rodiny je to prostě myš, potkan nebo krtek. A ségra má taky morčátko, Nellu. Takže jsou to naše Ellinky.
Kolik je vašemu mazlíčkovi let?
Belle jsou čtyři. Už je s náma nějakou tu chvíli. Za tu dobu si stačila vydobýt nápis na dveřích Morče v bytě. Tady bydlím já!, zvykla si ustavičně hryzat mříže, kdykoli se jí zachce a budit tím svou majitelku ve tři hodiny ráno. A nechala se rozmazlit, tím pádem, když ji postavím na zem, najdete ji tam klidně i za hodinu. Je prostě děsně líná, taky to tak potom vypadá. Neuraž se Bello, ale seš vážně celkem tlusťoušek!


Máte nějaké historky se svým mazlíčkem?
Historky asi zrovna ne. Jednou se Bella pokusila sníst utěrku a pak jsme jí museli tahat z krku nitě. Jindy jsme jí museli vyndávat z pod pohovky smetákem. A když měla novej domeček, tak jí uvízla hlava v tom okýnku a skoro se nám nepodařilo ji odtamtud dostat! Jinak mě vždycky rozesměje, když se Bella pokusí olíznout (pochopte, ona má takovej pidi roztomilej růžovej jazýček) mámě ruku a ta začne pištět (máma, ne ta ruka).

Jsou nějaké podivné vlastnosti, které má váš mazlíček?
Kromě toho, že její největší koníček je hryzat ty hrozný mříže a budit mě v noci, tak asi nic. Má na sobě takový zrzavý skvrnky, který určitě nikdo jinej nemá! A vždycky si mně vleze na levý rameno a tam prostě musí být! Když ji mám třeba na klíně, tak se na to rameno klidně vydrápe (teda ona udělá jakýsi podvný akrobatický skok a já ji pak musím chytit). A taky miluje salát. Dneska jsem jí ho dávala a ona se mi zahryzla do ruky. Nejspíš si mě spletla s tím salátem, jak se po něm sápala.


Z toho jejího výrazu nemůžu, to oko!
Co pro vás znamená vzath se svým mazlíčkem?
Mám ji moc ráda. Nejlepší je, když jí můžu zabořit obličej do toho jejího kožíšku. Sice neumí mluvit a nejspíš (co vy víte!) nerozumí tak jako pes nebo kočka, ale stejně. Je to můj miláášek.

Snad jste se trošku seznámili tady s mojí příšerkou a článek se vám líbil. A jak se máte? Sněží u vás? U nás dneska cosi popádávalo, jedna vločka mi uvízla ve vlasech. Doufám, že to byli Kdovíci a Grinch! A už nemám rovnátka, haha. Teď jsem taková zubajda.
 Kejt

14 komentářů:

  1. To mi hrozně připomíná ségřino morče, to taky jen sedí, čučí, jí, nebo kouše mříže a když si ho vezme, tak se jí škrábě na rameno..mně morčata trochu "vadí" kvůli pařátkům, jednou mě hrozně poškrábalo a od tý doby už ho nechci do ruky. :)):D Je každopádně roztomilá♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ten článok mi vyčaril veľký úsmev na perách :)
    Ja mám doma len kočky, psa a sliepky a všetkých do jedného mám hrozne rada.
    Zvieratá sú úžasné :)
    Tvoja Bella je moc krásna :)
    http://strayalley.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. Tento článek prostě nejde nepřečíst jedním dechem a úsměvem na rtu. Už ta úvodní fotka Belly...
    Mám moc ráda morčata, svého času jsem jich měla osm, ale to už je dávno. Přemýšlím, že si jedno pořídím, budu ho mít doma a venku ve výběhu, ale bojím se co na to můj žárlivý pes.

    OdpovědětVymazat
  4. Jůů...dokonalé morčátko! :) :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ach tiež som mala morča. Zo začiatku som stále chcela psa, no dostala som morča. Bolo plaché a dosť bojazlivé. No po roku som si k nemu vybudovala taký vzťah ako nikdy mala som ho 4 roky a doslova som ho milovala. Pred rokom však umrelo :/ Doteraz mi chýba .. to miesto v izbe kde bolo :/ mesiac a malo by 5 rokov :/ Takže názov článku je podľa mňa viac ako vystihujúci .. bola viac ako domáci miláčik :)

    OdpovědětVymazat
  6. Když jsem byla malá, tak jsem morče měla, ale museli jsme ho dát pryč, teď máme ale pejska :) Ale moc se mi ten ňůňa líbí :)

    OdpovědětVymazat
  7. aj ja mám morča :D :D krásne je tvoje :)
    http://sasamichalkova.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Já mám doma dvě morčátka , brášky.:))
    Ale když je vypustím, aby se proběhli, tak takéna jednom místě vydrží pěkně dlouhou dobu a ani se nepohnou.:))

    OdpovědětVymazat